Scanning uge 7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. august 2012

bubba

Hejsa.. 

Jeg er 7+3 i dag. Fandt ud af at jeg var gravid for 3 dage siden.. Kan se at nogle af jer har været til scanning i uge 7.. Kan alle få sådan en scanning.. For jeg er der meeeega spændt på at finde ud af hvordan det går med den lille.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

tarkoflen

bubba skriver:

Hejsa.. 

Jeg er 7+3 i dag. Fandt ud af at jeg var gravid for 3 dage siden.. Kan se at nogle af jer har været til scanning i uge 7.. Kan alle få sådan en scanning.. For jeg er der meeeega spændt på at finde ud af hvordan det går med den lille.

Hejsa

Tillykke med graviditeten

Nej det er ikke alle der kan få den skanning, det er hvis det er komplikationer, at man får den tilbudt. Ellers mener jeg, at man kan betale sig fra den i det private, og mener at have hørt at det koster omkring 300 kr.

Anmeld

19. august 2012

FruK

Nej det kan man desværre ikke. Jeg fik en terminsscanning fordi jeg blev gravid lige efter en abort og derfor ikke kunne udregne termin. Og så igen senere fordi jeg blødte.

Men man får den ikke ned mindre der er en grund.

Anmeld

19. august 2012

L83

bubba skriver:

Hejsa.. 

Hvis du bor på Sjælland kan du købe dig til fra 200 kr af . Det gjorde jeg i uge 6 . Det kan anbefaldes

Anmeld

19. august 2012

LauraL

bubba skriver:

Hejsa.. 

Hejsa...
Først stort tillykke...

Jeg blev scannet da jeg var 7+2 men dwt betalte jeg selv, 500 kr, det var i Hobro..
Jeg havde blod i urinen to dage i træk hos lægen men skulle igennem blodprøver før jeg kunne få betalt en scanning... Det kunne jeg ikk vente på, da jeg 5 måneder tidligere havde mistet netop i uge 7... Men må sige det var ALLE pengene værd at se den bette klump som intet lignede men hvor man kunne se et lille hjerte blinke...... :-)

Anmeld

19. august 2012

chael

Ja, hvis man betaler for den

Anmeld

19. august 2012

LilleChelle

Først - rigtig mange gange tillykke  

Som de ovenover skriver, så er det ikke noget man bare får på statens regning. 

Jeg blev scannet da jeg var 7+0, fordi jeg nærmest ikke kunne gå af bare smerter, så de var bange for jeg havde en graviditet udenfor livmoderen.

Så var jeg til nakkefoldsscanning, som er på statens regning - Som alle bliver tilbudt.

og en uge efter betalte jeg mig fra at få kønnet at vide - 450 kr. så det overlevede jeg

Og så har jeg været til misdannelsesscanning - som også er på statens regning og som alle bliver tilbudt. 

Men så har jeg heller ikke set ham siden d. 8. juni Så det kribler da i fingrene for at få ham at se igen - men nu er der 'kun' 8 uger til han forhåbentlig melder sin ankomst  

- men ellers kan man jo købe en 3D/4D scanning, hvis man gerne vil kigge ind til baby endnu en gang inden den melder sin ankomst  

Anmeld

19. august 2012

bubba

Ok.. Tak for jeres svar.. Vi er bare så spændte, så det er jo lige det om vi kan vente heeeelt til nf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.