HJÆLP fra folk som har haft en SA som testet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. august 2012

tanjaf88

til jer der viste SA var i gang, jeg begyndte og bløde en smule 5+3, igen 5+5 og så var der lidt i dag da jeg tørte mig 5+6, har tests fra 4+5,5+1,5+3,5+4 og i dag 5+6 hvor 4+5 er den som er mest utydelig, ALLE andre har ingen ændring de vild kræftige og i da jeg var 5+4 kom kontrolstregen til sidst de er alle MEGET tydelige lige så tydelig som kontrolstregen, HVIS i testet da sa var i gang hvornår kunne i se det på testen? ( kan sætte billede ind hvis i vil ha det)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

FruK

Jeg tror ikke du kan regne med g-test og hvor tydelig stregen er.

Hvis du kommer til lægen vil de tage en blodprøve for at måle hcgniveauet med nogle dages mellemrum, netop fordi de på dem måde kan se om det falder - det kan man ikke med en g-test.

Har du snakket med lægen?

Jeg har selv prøvet at bløde meget uden at der var noget galt...

Håber det viser sig at være ingenting. 

Anmeld

19. august 2012

tanjaf88

FruK skriver:

Jeg tror ikke du kan regne med g-test og hvor tydelig stregen er.

Hvis du kommer til lægen vil de tage en blodprøve for at måle hcgniveauet med nogle dages mellemrum, netop fordi de på dem måde kan se om det falder - det kan man ikke med en g-test.

Har du snakket med lægen?

Jeg har selv prøvet at bløde meget uden at der var noget galt...

Håber det viser sig at være ingenting. 

jaja det ved jeg, skal også ha taget blodprøve i morgen, men ville bare høre  folk om nogle havde gjort det.

Anmeld

19. august 2012

L83

tanjaf88 skriver:

til jer der viste SA var i gang, jeg begyndte og bløde en smule 5+3, igen 5+5 og så var der lidt i dag da jeg tørte mig 5+6, har tests fra 4+5,5+1,5+3,5+4 og i dag 5+6 hvor 4+5 er den som er mest utydelig, ALLE andre har ingen ændring de vild kræftige og i da jeg var 5+4 kom kontrolstregen til sidst de er alle MEGET tydelige lige så tydelig som kontrolstregen, HVIS i testet da sa var i gang hvornår kunne i se det på testen? ( kan sætte billede ind hvis i vil ha det)

Jeg tog en g test da jeg var 7 uger henne fordi alle mine symptomer pludselig stoppede og den var rigtig tydelig. Men senere hen vidste det sig til at det var der omkring at baby var gået til. Men begyndte først og bløde i uge 9 uden smerter og ikke voldsomt. Jeg tror os kun at du kan regne med en blodprøve. Jeg håber det bedste for jer , det er jo nogen der bløder hvor alt er som det skal være , held og lykke med det hele

Anmeld

19. august 2012

tanjaf88

ja håber jeg sgu det er, bliver bare nervøs fordi jeg ikke blødte da jeg sidst var gravid. har læst lidt om en bio gravidtet og ser ikke ud som om det sådan en, nu må jeg se hvad den blodprøve siger næste uge.. men altså arrrh man prøver vel altid og finde et svar på sin blødning....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.