kender I følelsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej dejlige kvindfolk!
Jeg sidder her og smiler over hele hovedet.. dels fordi min dejlige mand er kommet hjem fra fodbold og er i STRÅLENDE humør (altid dejligt), men også fordi jeg bare har følelsen af at den er der
Er der nogen af jer som har prøvet det og været gravid? eller prøvet at have følelsen og ikke været det? altså det er virkelig en følelse jeg ikke har prøvet før.. håber sådan det ikke bare er min krop der driller!
Hav en dejlig aften!
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Nu har jeg ikke fosøgt at blive gravid med vilje, så jeg kender ikke den følelse du snakker om Men men men jeg håber virkelig for dig at den er der denne gang

Anmeld

14. maj 2009

Mumto3

Jeps, det har jeg prøvet. Et par gange faktisk!!!

Første gang jeg var gravid, tog jeg en test og den var negativ. Jeg blev ikke engang ked af det, for jeg VIDSTE bare at jeg var gravid. og ganske rigtigt, et par dage senere stod jeg med en positiv test i hånden.

Anden gang havde jeg det på fornemmelsen, men følte mig ikke sikker. Jeg tog en g-test og den var positiv, men alligevel var jeg ikke rigtig glad.  Der gik vist ca. 1½ uge, så aborterede jeg.

Tredie gang, der mærkede jeg ægget satte sig fast. Det var den vildste følelse. Jeg var på arbejde, og sad midt i et møde (som jeg skulle styrer) og jeg kunne overhovedet ikke koncetrerer mig. Så det meste jeg fik sagt under det møde var: Prøv at forklar det lidt nærmere, jeg kan ikke helt følge dig. (jeg kunne slet ikke høre efter hvad der blev sagt!!!) eller Jo, det var måske også en mulighed eller; det skal jeg lige overveje lidt nærmere, inden jeg kan sige ja til. (jeg var bare totalt fraværende!!!)

Fjerde gang anede jeg ikke at jeg var gravid. Vi var nogle piger ud en aften, og så skulle en af de andre ikke have noget med alkohol, fordi hun måske var gravid. Da hun sagde det: tænkte jeg: Nå, men så sidder vi jo to her, der ikke ved at vi er gravide, men er det. Jeg blev helt paf over den tanke....hvor kom den fra.....jeg var jo ikke gravid....vi skulle jo ikke have flere børn. Jeg drak med måde og 5 dage efter stod jeg med en positiv test i hånden.

Det er sådan jeg har oplevet mine graviditeter.

Jeg håber den er der for jer!!!

Anmeld

15. maj 2009

Mathilde

Jep jeg vågnede pludselig en morgen og tænkte "nu bliver jeg nødt til at teste for jeg er gravid". Jeg havde ellers holdt på at jeg IKKE var gravid, men pludselig kunne jeg fornemme et eller andet.
Jeg tog en test og den var da POSITIV

for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.