Bryllup.. Hvad kostede jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.523 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. august 2012

Den lykkelige

Ja som overskriften siger hvad kostede jeres så? Skriv gerne hvor mange inviterede der var og hvordan i holdt det osv..  
Vi ville så gerne giftes.. men aner ikke hvad det vil løbe op i.. ønsker ikke det der total overdrevede bryllup med alt mulig vildt.. heller rolig og hyggelig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Valle81

Vi blev gift 19-03-12

Vi blev gift på rådhuset. Det var du lille intimt bryllup kun med allernærmeste familie, forældre, søskende med påhæng og børn og bedsteforældre, hvis jeg husker rigtig var vi 22 personer.

Efter vielsen spiste vi en 3 retters menu på en restaurant, og bagefter tog vi hjem til os selv hun vi fik chips, sodavand, kransekage osv. Så k mod folk lige slænge sig på sofa og smide skoene og bare slappe af. Da kl blev hen af 19 begyndte folk at tage hjem, vores 3 unger var trætte og gæsternes ligeså, så dagen tog en naturlig beslutning og jeg var højgravid, så jeg var også helt færdig.

Alt i alt med tøj, mad, ringe osv er det lige omkring 10.000 kr

Anmeld

18. august 2012

Den lykkelige

Valle81 skriver:

Vi blev gift 19-03-12

Vi blev gift på rådhuset. Det var du lille intimt bryllup kun med allernærmeste familie, forældre, søskende med påhæng og børn og bedsteforældre, hvis jeg husker rigtig var vi 22 personer.

Efter vielsen spiste vi en 3 retters menu på en restaurant, og bagefter tog vi hjem til os selv hun vi fik chips, sodavand, kransekage osv. Så k mod folk lige slænge sig på sofa og smide skoene og bare slappe af. Da kl blev hen af 19 begyndte folk at tage hjem, vores 3 unger var trætte og gæsternes ligeså, så dagen tog en naturlig beslutning og jeg var højgravid, så jeg var også helt færdig.

Alt i alt med tøj, mad, ringe osv er det lige omkring 10.000 kr

Er det rigtig.. ej så er der håb for os også..  
Ville selv gerne noget i den stil..  stille og rolig, kun de nærmeste (som så er 32 for os )

Anmeld

18. august 2012

clss

Blev gift i 2008 Kirkebryllup festen blev afholdt i  lokale bagefter(gratis). en stor bus til at transportere gæsterne (60 stk) til lokale og derefter buffet og desert vin drikkelse kage (4 etager)

tøj til manden mm og forloveren samt mit eget og tre brudepiger og så naturligvis blomster og diverse løb op i 38.500 KR.

Anmeld

18. august 2012

Valle81

Den lykkelige skriver:

Er det rigtig.. ej så er der håb for os også..  
Ville selv gerne noget i den stil..  stille og rolig, kun de nærmeste (som så er 32 for os )

Ja det er rigtigt det kan også være det var 12000

Mine forældre betalte mit tøj og min mands mor betalte hans. Men det har jeg lagt med i

Anmeld

18. august 2012

FruK

Vi blev gift på rådhuset og var hjemme til øk/vand og sandwich om eftermiddagen. Middag med den nærmeste familie om aftenen.

Vi have ikke inviteret nogen ud over familien, men der kom vel en 20 stykker ekstra på rådhuset som vi tog med hjem.

Jeg vil tro vi brugte i omegnen af 40-45.000 - det kunne dog sagtens have været gjort billigere...  Vi brugte 10.000 alene på ringene og 10.000 på middag om aftenen for at få det, vi helst ville, men havde budgettet ikke været til det, kunne der fint have været sparet flere steder.

Anmeld

18. august 2012

EnGodMor

vi blev gift i kirken

Bestilte tre retters menu udefra

Bryllupslagkage fra bageren

Holdte det i et forsamlingshus, hvor vi selv sørgede for det hele  vi havde ikke noget personale til hjælp

Brudekjole, tøj til manden, pynt til bordet, guf til om aften osv osv...

Ja med ATL hvad et bryllup indebærer ga vi 25.000 og va var 24 personer

Anmeld

18. august 2012

GUSO

Hej.. Vi har lige holdt bryllup i sidste weekend, vi blev viet på rådhuset , holdt efterfølgende fest i haven/ gildesal med kage og champagne, chips snacks øl vin vand om eftermiddagen og helstegt Pattegris med tilbehør og islagkage, til aftensmad , kaffe chokolade og lidt whiskey baileys osv efterfølgende, skrub af mad var boller med pølse fad og ost, men det var der ingen der kunne klemme ned!! , vi var ca 40 og det beløb sig i ca 10.000 inkl tøj og ringe, jeg lavede selv det hele pånær gris og kage, havde hjælp i køkken på selve dagen... Det kan godt lade sig gøre for rimelig få midler.. Held og lykke med det...

Anmeld

19. august 2012

Natascha

Hej

Vores bryllup kostede omkring 38.000 kr.

Tøj til gommen: 2000

Tøj til bruden: 4500

make up+ hår+negle: 2000

brudebuket og blomster til bordene: 1500

forsamlingshus: 2900

Mad: 10500

Drikkevarer fra tyskland: 2500

fotograf: 1500

indbydelser, bordkort og menukort: 1000

duge+ servietter+ lys: 2000

musik: 4500

ringe: 950

overnatning på hotel: 1295

vi fik så bryllupskagen i gave, så tæller du den med har vi brugt godt 42.000.

Håber du kunne bruge mit svar til noget, det skal lige siges at vi var 55 gæster.

Store knus fra Natascha

Anmeld

19. august 2012

bubba

Vi blev gift 3/7-10

Vi havde omkring 60 gæster og brylluppet kostede omkring 50.000

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.