Barnevogn i lille bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.841 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. august 2012

Anonym trådstarter

God aften i dejlige damer

Vi har kigget på barnevogn og vil rigtig gerne have en Odder Zip, men kan den være i en lille bil? 

Vi kigger lige pt. på en Seat Ibiza. Bagagerummet er egentlig okay stor, men tror i at både stel og kasse kan være der? Vi har snakket om at man kan komme stellet i bagagerummet og tage kassen med ind i bilen? 

Del gerne erfaringer med lille bil og barnevogn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Nitz - <3 David

Anonym skriver:

Vi har kigget på barnevogn og vil rigtig gerne have en Odder Zip, men kan den være i en lille bil? 

Vi kigger lige pt. på en Seat Ibiza. Bagagerummet er egentlig okay stor, men tror i at både stel og kasse kan være der? Vi har snakket om at man kan komme stellet i bagagerummet og tage kassen med ind i bilen? 

Jeg har en lille bil (Lupo) der er ultra lille bagagerum i.. Men min Emmaljunga BSS kan godt være i den. Hvis jeg vel og mærke ligger bagsædet med.

Anmeld

18. august 2012

Anonym trådstarter

Nitz - <3 David skriver:

Jeg har en lille bil (Lupo) der er ultra lille bagagerum i.. Men min Emmaljunga BSS kan godt være i den. Hvis jeg vel og mærke ligger bagsædet med.

Tak for dit svar  

Det er også det jeg forestiller mig. Man kan jo både ligge to sæder og et sæde ned, så mon ikke det kan lykkedes?

Anmeld

18. august 2012

Nea85

Vi har en Citroën saxo og en odder zip med x-dream stel. Den kan sagtens ligge der, hvis man tager hjulene af stellet og lægger dem nederst, så stellet og til sidst kassen. Og kassen kan klappes sammen så den bliver rimelig flad, så mon ikke I godt kan få plads?
Vi er i hvert fald rigtig glade for vores barnevogn!

Anmeld

18. august 2012

Anonym trådstarter

Nea85 skriver:

Vi har en Citroën saxo og en odder zip med x-dream stel. Den kan sagtens ligge der, hvis man tager hjulene af stellet og lægger dem nederst, så stellet og til sidst kassen. Og kassen kan klappes sammen så den bliver rimelig flad, så mon ikke I godt kan få plads?
Vi er i hvert fald rigtig glade for vores barnevogn!

Ej hvor er det bare fantastisk at høre!  

Det er kassen jeg har været mest nervøs for. 

Vi er også helt vilde med vognen. Den er bare så fin og super smart!

Mange tak for dit svar 

Anmeld

18. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

min søster fik sat træk på deres punto så barnevogns stellet kan hænge på krogen og kassen stå i bagage rummet  

ellers er det en god ide hvis man har bilen så kører ned og prøve i butikken om den barnevogn man vil have kan være i bilen.. det plejer ekspedienterne ikke have noget imod

Anmeld

18. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

min søster fik sat træk på deres punto så barnevogns stellet kan hænge på krogen og kassen stå i bagage rummet  

ellers er det en god ide hvis man har bilen så kører ned og prøve i butikken om den barnevogn man vil have kan være i bilen.. det plejer ekspedienterne ikke have noget imod

Den løsning har vi også snakket om, men det er jeg ikke så vild med 

Men jeg tænker, at hvis man så skal på tur og skal have mange ting med, kan man jo gøre det så man har den ekstra plads bagi. 

Det har vi også snakket om at gøre Var bare ikke sikker på om man måtte.

Anmeld

18. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Den løsning har vi også snakket om, men det er jeg ikke så vild med 

Men jeg tænker, at hvis man så skal på tur og skal have mange ting med, kan man jo gøre det så man har den ekstra plads bagi. 

Det har vi også snakket om at gøre Var bare ikke sikker på om man måtte.

du skal bare tænke på hvis kassen skal stå på bagsædet så er der ikke meget plads til en auto stol og i er jo sikkert både mor og far på forsædet

Anmeld

18. august 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

du skal bare tænke på hvis kassen skal stå på bagsædet så er der ikke meget plads til en auto stol og i er jo sikkert både mor og far på forsædet

Nej det er rigtigt, men Nea85, skrev, at stel og kasse sagtens kunne være bag i deres lille bil, så det satser jeg på Det skal hvert fald lige prøves. Det kunne være så lækkert, hvis det kan være der 

Anmeld

18. august 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Nej det er rigtigt, men Nea85, skrev, at stel og kasse sagtens kunne være bag i deres lille bil, så det satser jeg på Det skal hvert fald lige prøves. Det kunne være så lækkert, hvis det kan være der 

ja klart

men held og lykke og så ned i butikken og prøv hvis i er mere i tvivl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.