Huset står endnu....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.562 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. august 2012

kirsti

Vi havde 13 drenge til Noahs 6års fødselsdag idag! De kom kl 12 ogdda den var 14 var jeg ret sikker på det der engang var mit hjem aldrig ville blive hus igen!

Der var en dreng der ik havde svaret, han er fra Kurdistan og muslim så jeg tog hjem til hans forældre hvilket resulterede i han fik lov. Det betød så at alle drenge kunne komme, hvilket jo var skønt for noah der havde en dejlig dag, men jeg kunne godt have nøjes med halvdelen! 

Hold da kæft for en gang lømler, og Noah går endda på en skole i den gode ende af byen! Hørelsen var fuldstændig forsvundet hos en 3-4 stykker af dem til gengæld fejlede sproget ikke noget skal jeg hilse og sige!

En femte havde sin mor med, hvilket bestemt ikke bedrede hans tilbagevendende hysteriske anfald når det f.eks var de andres tur til at prøve trampolinen

Nå men nu er der da heldigvis 1 helt år til næste gang og jeg ved ihvert fald hvilke børn jeg nok ik ligefrem opfordre noah til at hive med hjem på besøg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Dot D

Puuuuha, det lyder som en hård dag.

Havde en af dem sin mor med, sådan hele tiden???? Ja, jeg undre mig lige lidt, som 6 årig plejer de fleste da, at kunne være "alene" i to timer

Jeg glæder mig heller ikke helt til sådan en flok drenge i huset, men slipper nok ikke, hi hi. Sophus vil jo gerne holde fødselsdag engang

Anmeld

18. august 2012

kirsti

Dot D skriver:

Havde en af dem sin mor med, sådan hele tiden???? Ja, jeg undre mig lige lidt, som 6 årig plejer de fleste da, at kunne være "alene" i to timer

Jeg glæder mig heller ikke helt til sådan en flok drenge i huset, men slipper nok ikke, hi hi. Sophus vil jo gerne holde fødselsdag engang

Jep det havde han, en anden var vi nød til at ringe efter moderen men fred være med det han prøvede da og det er da lidt voldsomt et fremmed sted og med en masse larm oghan kan da normalt lege ude.

Egentlig bliver jeg også mest irriteret fordi jeg ved at når faderen er med knægten kan han en masse selv men ik med moderen, han leger heller ik ude uden hun er der og den første 1,5 uge da de startede SFO var hun med hver dag

Anmeld

18. august 2012

Dot D

kirsti skriver:

Jep det havde han, en anden var vi nød til at ringe efter moderen men fred være med det han prøvede da og det er da lidt voldsomt et fremmed sted og med en masse larm oghan kan da normalt lege ude.

Egentlig bliver jeg også mest irriteret fordi jeg ved at når faderen er med knægten kan han en masse selv men ik med moderen, han leger heller ik ude uden hun er der og den første 1,5 uge da de startede SFO var hun med hver dag

Åh gud da... Undskyld, men det er bare noget, jeg slet ikke forstår... Det er nok fordi, at jeg/vi aldrig selv har haft behov for at være der med vores børn, de har klaret det fint selv

Anmeld

18. august 2012

Nessie

Så er det vist også bare om at falde om på sofaen efter sådan en dag

Dejligt at drengene havde en god dag, og du kan jo trøste dig med at de kan forbedre sig en hel del på et år

Anmeld

18. august 2012

kirsti

Dot D skriver:

Åh gud da... Undskyld, men det er bare noget, jeg slet ikke forstår... Det er nok fordi, at jeg/vi aldrig selv har haft behov for at være der med vores børn, de har klaret det fint selv

Det er lidt en balancegang synes jeg! Noah kan også være følsom overfor forandring MEN jeg kunne aldrig finde på at trække den 1.5 uge ved start i SFO! Min erfaring er at får de et lille skub går det ofte fint, dethandler om at finde en god måde at gøre det på! Omvendt har jeg efter noah havde vænnet sig til at gå i sfo også afleveret ham hvor jeg har måtte gå mens han var stik hysterisk og råbte og skreg men så har jeg kunne læse ham og vidst at det blot ville bliver værre jo længere jeg blev!

Om 6mdr skal de på koloni med SFO, 2 overnatninger, og er sgu lidt spændt på hvad hun gør der!

Jeg ved der var flere af drengene der var lidt beklemte ved at skulle værre til fødselsdag alene de kender som sagt ik hinandens forældre ret godt da de jo ik har gået i SFO ret længe og så kan det jo værre lidt svært at forstå hvorfor ens mor bliver når deres ik gør!

Anmeld

18. august 2012

kirsti

Nessie skriver:

Så er det vist også bare om at falde om på sofaen efter sådan en dag

Dejligt at drengene havde en god dag, og du kan jo trøste dig med at de kan forbedre sig en hel del på et år

Jep sidder her skam nu! Overskudsagtige som vi var inden fødselsdagen havde vi jo så bare sagt ja til at passe niecen på 2 til imorgen så hun kom en lille time inden fødselsdagen sluttede! Hun har bare at sove igennem for vi skal op og køre herfra kl 9 imorgen tidlig, længe leve fodboldstævne

Anmeld

18. august 2012

Nessie

kirsti skriver:

Jep sidder her skam nu! Overskudsagtige som vi var inden fødselsdagen havde vi jo så bare sagt ja til at passe niecen på 2 til imorgen så hun kom en lille time inden fødselsdagen sluttede! Hun har bare at sove igennem for vi skal op og køre herfra kl 9 imorgen tidlig, længe leve fodboldstævne

He he, ja ja, man kan jo altid blive klogere

God nat og godt fodboldstævne til jer

Anmeld

18. august 2012

kirsti

Nessie skriver:

He he, ja ja, man kan jo altid blive klogere

God nat og godt fodboldstævne til jer

Jaa! Lige over

Anmeld

18. august 2012

Mumto3

Dot D skriver:

Jeg har så en dreng der er 8 år og han skal til fødselsdag i morgen i klassen. Han er dybt ulykkelig over at jeg ikke tager med til fødselsdagen, virkelig ulykkelig. Men det er lige præcis fordi jeg så tit møder en reaktion som din, at jeg nærmest ikke 'tør' spørge om jeg må tage med, så ofte bliver det sådan at vi bare melder afbud til fødselsdage, for det er vores nogle gange vores eneste alternativ.

Det er jo let nok hvis man har børn der er udadvendte og som bare synes det er fedt med 10-15 råbene og skrigene unger der bare opfører sig helt vildt, men hvad så med os der har børn der ikke bryder sig om det høje støjniveau, ikke kan lide 'ballade' og bare synes det er voldsomt med fødselsdag. Vi er bare mærkelige eller hvad??? Eller mener du at det er en fejl i vores opdragelse at vores børn ikke ligne dine? Eller hvordan skal jeg forstå dit indlæg? Synes du vores børn skal tvinges til at tage til fødselsdag alene? Jeg har flere gange lagt en grædende barn i seng fordi han synes det var alt for vildt og voldsomt med drengefødselsdagene i o.klase og 1. klasse. Jeg mener jeg støtter mit barn når jeg tager med til fødselsdag. Sådan som jeg læser dit indlæg lyder det ikke som om du mener mødre bør tage med, uanset hvordan barnet så iøverigt har det med at være alene til fødseldag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.