dba.dk...fortvivlet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. august 2012

Princesspigen

jeg har håbet meget på at jeg skulle hente både skråstol og badekar (hos 2 forskellige personer) her i weekenden, men begge svarer ikke på annoncen en 3-4 dage ad gangen (selvfølgelig har folk ret til et liv).. prøver så på mobilerne med uden respons.. den ene annoncer, der siger den enda at nummeret ikke eksisterer  

jeg bliver noget så fortvivlet over sådan noget!!!  

jeg ved ik om det bare er mig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Ina33

Princesspigen skriver:

jeg har håbet meget på at jeg skulle hente både skråstol og badekar (hos 2 forskellige personer) her i weekenden, men begge svarer ikke på annoncen en 3-4 dage ad gangen (selvfølgelig har folk ret til et liv).. prøver så på mobilerne med uden respons.. den ene annoncer, der siger den enda at nummeret ikke eksisterer  

jeg bliver noget så fortvivlet over sådan noget!!!  

jeg ved ik om det bare er mig  

Åhh jeg kan virkelig godt forstå din frustration!

Jeg synes der generelt er blevet en irriterende sløv holdning på mange kød og salg sites.

For nylig havde jeg fundet en vasketøjskurv jeg gerne ville købe, sælger skriver så til mig, at hun afventer svar fra en anden. efter et par dage hvor annoncen stadig er aktiv, skriver jeg til hende om jeg skal hente kurven dagen efter (jeg var meget interesserede, og pressede hende lidt), hun svarer hurtigt at det er ok, jeg kan bare hente den dagen efter. Jeg spørger så efter hendes adresse, og så har jeg ikke hørt fra hende siden.... ?

Åhh jeg synes det er så irriterende, når folk ikke liiige gider svarer...

Anmeld

18. august 2012

Princesspigen

Ina33 skriver:

Åhh jeg kan virkelig godt forstå din frustration!

Jeg synes der generelt er blevet en irriterende sløv holdning på mange kød og salg sites.

For nylig havde jeg fundet en vasketøjskurv jeg gerne ville købe, sælger skriver så til mig, at hun afventer svar fra en anden. efter et par dage hvor annoncen stadig er aktiv, skriver jeg til hende om jeg skal hente kurven dagen efter (jeg var meget interesserede, og pressede hende lidt), hun svarer hurtigt at det er ok, jeg kan bare hente den dagen efter. Jeg spørger så efter hendes adresse, og så har jeg ikke hørt fra hende siden.... ?

Åhh jeg synes det er så irriterende, når folk ikke liiige gider svarer...

ja og man kan bare ingen ting stille op  

og at den ene giver et nummer der ikke virker, det virker virkelig underligt.. men det er en ting til 30 kr så det kan jo dårligt være en snyde anonce  og fik hendes adresse.. men vil jo ikke dukke op uden hun ved besked..

Anmeld

18. august 2012

Princesspigen

har langt om længe fået fat i hende med badekaret og det er hentet

en ting fra listen mere streget..

men stadig fustreret over jeg ikke kan få fat på hende med skråstolen som jeg er SÅ forelsker i

Anmeld

18. august 2012

clss

hvad er det for en skråstol?

Anmeld

18. august 2012

Princesspigen

clss skriver:

hvad er det for en skråstol?

har fundet en sød disny skråstol på dba som hun selv foreslog jeg ku komme og se på imorgen men hun svarer ikke på hvad tid jeg må komme eller giver mig en adresse

Anmeld

18. august 2012

Kofoed.

Princesspigen skriver:

har fundet en sød disny skråstol på dba som hun selv foreslog jeg ku komme og se på imorgen men hun svarer ikke på hvad tid jeg må komme eller giver mig en adresse

Den blå?

Anmeld

18. august 2012

Princesspigen

Kofoed. skriver:

Den blå?

nej den er ikke blå..

jeg ved godt det er lidt egoistisk men vælger ikke at dele den her inde da jeg er bange for nogle skal snuppe den for næsen af mig..

har virkelig forelsket mig i den så MÅ bare have den!

men var ikke det jeg ville med det her, bare mere af med fustrationen genneralt over at der aldrig bliver svaret på annoncerne på dba mere som der gjorde før i tiden

Anmeld

18. august 2012

Kofoed.

Princesspigen skriver:

nej den er ikke blå..

jeg ved godt det er lidt egoistisk men vælger ikke at dele den her inde da jeg er bange for nogle skal snuppe den for næsen af mig..

har virkelig forelsket mig i den så MÅ bare have den!

men var ikke det jeg ville med det her, bare mere af med fustrationen genneralt over at der aldrig bliver svaret på annoncerne på dba mere som der gjorde før i tiden

Vi har den blå nemlig og skal nok ikke bruge den igen, kan bedre lide den anden vi har.

Det kan jeg også godt, at det er irriterende, jeg har aldrig gjort mig i de sider, så har ikke selv oplevet det. Håber da du for haft i hende

Anmeld

18. august 2012

Princesspigen

Kofoed. skriver:

Vi har den blå nemlig og skal nok ikke bruge den igen, kan bedre lide den anden vi har.

Det kan jeg også godt, at det er irriterende, jeg har aldrig gjort mig i de sider, så har ikke selv oplevet det. Håber da du for haft i hende

tak skal du have, sødt af dig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.