Hvor er alle de morgenfriske???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. marts 2008

Kaufie

Hmmmm, synes der plejer at være en masse indlæg her fra morgenstunden af - hvor er de henne i dag?

Nå, men vi har haft en nogenlunde nat -William har da ikke været vågen i mere end ca 5 min af gangen - dog stadig hver time, så mor (eller far en gang eller to) er lige oppe og sige vi er her og nusse lidt på ryggen.....

Er sådan set frisk nok - men hvor bliver man dog zombie-agtig i hovedet af ikke at få den sammenhængende søvn - så idag har jeg da en grund til at have ammehjerne, jvf den artikel der blev smidt herind i aftes.

Mette, der skal til at pakke taske til babysvøm (bare jeg nu ikke glemmer min egen badedragt):))

Hav en god dag tøser....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

bette

her er der massere af morgenfriske.. tosser herinde.. ihvertfald mig..
puha jeg tror da vist jeg har sovet lidt for godt i nat.. mikkel har kun været vågen 1 gang for at få sutten.. og så sov han dejligt længe.. niiiiice..
men han var altså også bare et monster igår.. puha... det var ski ik sjaw

godmorgen krammer

Anmeld

12. marts 2008

Lise

Her er jeg! Har været vågen siden 4:30 fordi...ja øh...hvorfor egentlig...bare fordi jeg ikke kunne sove. Simon vågnede dér og fik en flaske - plejer at stryge direkte tilbage i kassen og sove til han vågner igen, men så kunne jeg fandmer ikke falde i søvn. Lå og blev mere og mere sur, og så kunne jeg slet ikke sove. Det var os' Christians skyld - han lå bare der og sov og sov og sov ved siden af - han kunne sgu da nok lige ha' sympativågnet..eller noget. Var i hvert fald gal i skralden på ham da han endelig vågnede...hehe, total latterligt... Nå, det blev bedre, vi kom alle sammen op, Christian tog på arbejde, jeg gav Simon lidt mad og Simon brækkede sig udover mig. Tak for det! Så er alt ved det gamle... er sgu ved at være godt træt af al hans bræk i disse dage. På trods af at han stort set ikke har fået fast føde i to-tre dage er han stadig i godt humør - omend lidt træt, men han har jo også hoste, snot og feber... Håber det bliver bedre imorgen! Lise - ikke al for frisk

Anmeld

12. marts 2008

Kaufie

Nøj, det må være dejligt kun at skulle op en gang i løbet af natten..... Så kan man lidt bedre klare de der dage, hvor ungerne er....nåja...unger....

Og at ligge vågen uden at kunne sove.... Det lyder fuldstændig forrykt i mine ører.... Men ja, jeg kender godt den med at ligge og blive lidt harm over at den anden bare sover.... Som om jeg ikke alligevel ligger vågen hvis William skriger når manden er igang med at trøste (det modsatte er IKKE tilfældet) God bedring til Simon - trods alt godt han er ved godt humør.

Anmeld

12. marts 2008

Muffinmus

jo jo, er sgi da bare en smule frisk...:)
Og Trine(Tynen) kommer til hygge i dag med video og cola...så det er da alletiders dag at tilbringe for an kassen når det nu regner:)

Anmeld

12. marts 2008

Loggidut

jo jo er her sørme også....har lige snorket lidt ekstra sammen med tif, for vi var tidligt oppe og sende manden til Viborg sammen med min bror (der skulle kigges ny bil, til min bror), ja så sendte jeg Chr i skole, og fik fodret tif af, og så fik vi os lige den her lille morfar!
Nu vil jeg snart ned og gøre lidt rent, og senere drøne ned på Kaspers efterskole...for knægten bliver sørme 16 i dag, juhuuuu, så moar her skal lige ned og sige tillykke til ham!

Ja sikke et møgvejr, og det beviser så igen at teenagerbørn er umulige, eftersom det regner på min teenagers fødselsdag...lål.

men morn med jer, eller skal man sige go´formiddag.

Anmeld

12. marts 2008

Tynen

Ja, så er jeg også på banen!

Stella er blevet smidt i kassen, så nu håber jeg på en smule fred :)

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.