Hvilken autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. august 2012

Ellie79

Vi står og skal en lille ekstra bil og skal jo have autostole igen. Lige nu har vi Maxi cosi til lillebror og Cybex Solution isofix til storesøster. Først ville vi jo bare vælge samme pakke til bil nummer 2, men da vi jo har mulighed for at vælge nyt er jeg nysgerrig på hvad i har til jeres børn og hvad er godt ved jeres autostol?

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Stumpen

Jeg ville fortsætte med maxi cosi - dem har vi altid brugt til vores børn 

Anmeld

18. august 2012

Carl-Emil's mor

AnjaB skriver:

Vi står og skal en lille ekstra bil og skal jo have autostole igen. Lige nu har vi Maxi cosi til lillebror og Cybex Solution isofix til storesøster. Først ville vi jo bare vælge samme pakke til bil nummer 2, men da vi jo har mulighed for at vælge nyt er jeg nysgerrig på hvad i har til jeres børn og hvad er godt ved jeres autostol?

Anja

römer römer römer

Det passer bedst til min søn prøvede igår forskellige modeller og römer vandt bare endnu en gang Så nu har han en autostol til "store drenge"  

Anmeld

18. august 2012

B&J

Römer... den er så lækker og vores dreng sidder så godt i dem

Anmeld

18. august 2012

Carl-Emil's mor

B&J skriver:

samme her og ELSKER at man kan ligge den lidt ned ( alstså modellen 9-18 kg ) det synes jeg virkelig er en kæmpe fordel

Anmeld

18. august 2012

Ellie79

Stumpen skriver:

Jeg ville fortsætte med maxi cosi - dem har vi altid brugt til vores børn 

Vi er også super glade for maxi cosi, har den model der hedder tobi hvor barnet lige bliver hævet lidt og kan kigge ud af vinduet. Det eneste minus ved den er i vinterperioden at snavs og skidt sætter sig i selelåsen og den er virkelig svær at klikke.

Anmeld

18. august 2012

B&J

Carl-Emil's mor skriver:

samme her og ELSKER at man kan ligge den lidt ned ( alstså modellen 9-18 kg ) det synes jeg virkelig er en kæmpe fordel

daniel har nu den gamle model den er også en 9 til 18kg tror ikke den kan ligges ned... men vi bruger den heller ikke meget vi har haft den i 1år nu og den er kun brugt 1 gang men vi har heller ikke bil men skønt hvis vi skal med nogle så har vi den jo

Anmeld

18. august 2012

Ellie79

Carl-Emil's mor skriver:

römer römer römer

Det passer bedst til min søn prøvede igår forskellige modeller og römer vandt bare endnu en gang Så nu har han en autostol til "store drenge"  

hvilken model valgte du så? 9 mdr til 4 år. Har kigget lidt på rømer king plus tror jeg den hedder, kan læse mange er glade for den model. Og så er den næsten 700 kr billigere end maxi cosi modellen som vi har nu.

Anmeld

18. august 2012

Ellie79

B&J skriver:

hvade rømer i baby autostolen og den har vi været super glade for.

Anmeld

18. august 2012

Carl-Emil's mor

AnjaB skriver:

hvilken model valgte du så? 9 mdr til 4 år. Har kigget lidt på rømer king plus tror jeg den hedder, kan læse mange er glade for den model. Og så er den næsten 700 kr billigere end maxi cosi modellen som vi har nu.

den hedder 9-18 kg, koster 2999 og leveres MED isofix base

Den kan indstilles så barnet ligger lidt mere ned end i de andre autostole sådan at de helt små på 9 kg kan bruge den

kan ikke lige huske hvad den hedder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.