Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skouboe skriver: Lækker original Voksi Classic, brugt til 1 barn. Voksipose med lækker, blød ulddyne som holder ethvert barn dejligt lunt igennem vinteren. Der medfølger desuden sommerdyne i bomuld, opbevaringstaske, skånedims til hovedet, brugsanvisning samt lækkert lammeskind til bunden af barnevognen/klapvognen. Der var en lille rift i betrækket, som er blevet repareret (se billede). Der medfølger IKKE bæreplade. Nypris 2900, sælges for 1200 pp eller kom med et rimeligt bud.
Lækker original Voksi Classic, brugt til 1 barn. Voksipose med lækker, blød ulddyne som holder ethvert barn dejligt lunt igennem vinteren. Der medfølger desuden sommerdyne i bomuld, opbevaringstaske, skånedims til hovedet, brugsanvisning samt lækkert lammeskind til bunden af barnevognen/klapvognen. Der var en lille rift i betrækket, som er blevet repareret (se billede). Der medfølger IKKE bæreplade.
Nypris 2900, sælges for 1200 pp eller kom med et rimeligt bud.
Hvor bor du henne? tænker hvis jeg selv kan hente den eller den evt. skulle sendes.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
frk-stoltze skriver: Hvor bor du henne? tænker hvis jeg selv kan hente den eller den evt. skulle sendes.
Jeg bor i Ølstykke.
Skouboe skriver: Jeg bor i Ølstykke.
Hihi hvor er det?
frk-stoltze skriver: Hihi hvor er det?
På sjælland i nærheden af københavn, så den skal nok sendes hvis det er.
Den kan sendes som pakke med omdeling for 80-90 kr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128