Fortæl mig dine bedste erfaringer med vægttab der virker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. august 2012

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg er træt af at jeg har 5-7 kilo, som jeg ikke kan komme af med

Efterfødslen af mit 4. barn for 15 mdr. siden, kom jeg 4 kilo ned i vægt i forhold til før-graviditetsvægt. Og det var så dejligt!  Men jeg er bare ikke glad for min krop, som den er. Kiloene sidder primært på hofter (dansehåndtag), mave og lår. Og jeg vil så gerne af med dem! 

Som mor til 4  og med fuldtidsjob og en travl hverdag, har jeg ikke tid tilfås meget motion. Jeg cykler lidt hver dag og drøner ellers rundt, men der er ikke tid til løbetur etc. lige pt.

Derfor skal vægttabet ske via sund kost! 

Jeg vil SÅ gerne have jeres tip:

Hvad har virket bedst for dig, da du skulle tabe dig? Og hvordan holdt du motivationen? Hvor hurtigt gik det?

Håber I er mange, der vil give jeres erfaringer her 

Tusind tak! M

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

DitteMarie

Spis en lille smule mindre ved hvert måltid 3 kartoffler i stedet for 4, 1 1/2 stk. Knækbrød i stedet for to, undlad smør på brødet. Når jeg børster tænder, stepper jeg på sønnens babybjørn skammel, aner ikke om det har en effekt men nu er det blevet en vane, tumler vildt med sønnen og tænker lidt øvelser ind i det

Sjip med børnene, eller hullahoppe, spil bold, dans vildt, spil wii fit elleR hvad I nu kan finde på. Det er ikke mange kilo, så tror et par små ændringer i hverdagen kan gøre meget. Lykke til

Anmeld

18. august 2012

Lady Marion <3

Jeg har smidt 5 kg på 4 uger ved ikke at indtage over 1300 kcal i døgnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.