Hvordan ved man om det er slimproppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. august 2012

christina92

hej ladies.

Overskriften siger lidt det hele.. Hvordan ved man når det er slimproppen som er gået eller om det bare er meget øget og anderledes udflåd?

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Tabula Rasa

christina92 skriver:

hej ladies.

Overskriften siger lidt det hele.. Hvordan ved man når det er slimproppen som er gået eller om det bare er meget øget og anderledes udflåd?

Håber i kan hjælpe

det tror jeg aldrig rigtig man kan VIDE, for slimproppen kan se så forskellig ud! hos mig var det ligesom meget meget meget tykt klart udflåd med lidt blod. altså nærmest lidt som noget gummi.. men den kan jo gå flere gange og gendannes, og den kan gå over laaaang tid, så er ikke noget fødselstegn nødvendigvis

Anmeld

18. august 2012

christina92

Tabula Rasa skriver:

det tror jeg aldrig rigtig man kan VIDE, for slimproppen kan se så forskellig ud! hos mig var det ligesom meget meget meget tykt klart udflåd med lidt blod. altså nærmest lidt som noget gummi.. men den kan jo gå flere gange og gendannes, og den kan gå over laaaang tid, så er ikke noget fødselstegn nødvendigvis

Nej, det behøver det bestemt heller ikk være! Er kun 33+0

Så det er okay hvis det ikke er fordi fødslen er lige op over.

Synes bare det er svært at finde ud af om det var den. Det er kommet hen over et par timer i morges, lignede tyk snot og var delvist gennemsigtig og delvis hvidt. Slet ikke som min udflåd normalt, og plejer næsten ikke have udflåd og her var der alligevel en god del

Anmeld

19. august 2012

christina92

Hmm.. kan læse nogen steder at man ikke må gå i svømmehal hvis slimproppen er gået pga. bakterier??

Er det rigtigt?

I så fald er det vel temmelig relevant at jeg finder ud af om det var den der gik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.