rispapir til rå ruller - online?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.657 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. august 2012

Carl-Emil's mor

Jamen jeg vil så gerne smage de der rå forårsruller igen men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor man kan købe papiret til det online?
Jeg føler ikke lige jeg gider at komme dreng i barnevognen og vade kbh rundt for at finde en butik der sælger det så vil gerne købe det online men kan kun finde dem til at stege

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

tarkoflen

Carl-Emil's mor skriver:

Jamen jeg vil så gerne smage de der rå forårsruller igen men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor man kan købe papiret til det online?
Jeg føler ikke lige jeg gider at komme dreng i barnevognen og vade kbh rundt for at finde en butik der sælger det så vil gerne købe det online men kan kun finde dem til at stege

Jeg ved desværre ikke, hvor du kan købe dem online, men alle asiasiske supermarkeder har dem, sådan nogle må l have i kbh, men jeg ved desværre ikke hvor

God jagt.

Anmeld

18. august 2012

Carl-Emil's mor

tarkoflen skriver:

Jeg ved desværre ikke, hvor du kan købe dem online, men alle asiasiske supermarkeder har dem, sådan nogle må l have i kbh, men jeg ved desværre ikke hvor

God jagt.

jeg bor over 1 time fra kbh så tager ikke bare lige derind for jeg HADER kbh mere end noget andet  så ville også helst købe det online...

men tak for svar

Anmeld

18. august 2012

tarkoflen

Carl-Emil's mor skriver:

jeg bor over 1 time fra kbh så tager ikke bare lige derind for jeg HADER kbh mere end noget andet  så ville også helst købe det online...

men tak for svar

Nåå så misforstod jeg dig. Jeg har prøvet at lede efter en online shop, men det er ikke lykkedes... Skal nok prøve at lede videre

Anmeld

18. august 2012

tarkoflen

Carl-Emil's mor skriver:

men tak for svar

Det lykkedes

Jeg kender den firkantede med noget grønt på, den er god de andre kender jeg ikke.

http://www.denkinesiskekoebmand.dk/toervarer/diver se-toervarer.html

Anmeld

18. august 2012

Carl-Emil's mor

tarkoflen skriver:

Det lykkedes

Jeg kender den firkantede med noget grønt på, den er god de andre kender jeg ikke.

http://www.denkinesiskekoebmand.dk/toervarer/diver se-toervarer.html

ååårgh gud nej hvor er du dog et dejligt menneske

tusind tak for hjælpen vil straks ind og bestille ...

der burde være flere venlige mennesker som dig, tusind tak

Anmeld

18. august 2012

tarkoflen

Carl-Emil's mor skriver:

ååårgh gud nej hvor er du dog et dejligt menneske

tusind tak for hjælpen vil straks ind og bestille ...

der burde være flere venlige mennesker som dig, tusind tak

Det var da virkelig så lidt! I går fik jeg hjælp af en anden bruger herinde og det er jo det vi er her for

Håber du kan lide dem!

Du må lige opdatere, hvad du synes om dem, når de er testet

Anmeld

18. august 2012

Carl-Emil's mor

tarkoflen skriver:

Det var da virkelig så lidt! I går fik jeg hjælp af en anden bruger herinde og det er jo det vi er her for

Håber du kan lide dem!

Du må lige opdatere, hvad du synes om dem, når de er testet

det skal jeg gøre tror vi laver dem tirsdag eller onsdag men så skal jeg nok lige skrive i denne tråd

Anmeld

18. august 2012

tarkoflen

Carl-Emil's mor skriver:

det skal jeg gøre tror vi laver dem tirsdag eller onsdag men så skal jeg nok lige skrive i denne tråd

Måske du kan finde noget lækker sovs at dyppe i derinde også, når du nu alligevel skal bestille skal jeg se om jeg kan gennemskue nogle der kunne være gode? Ellers har jeg vist også et par opskrifter og almindelig sød chilisovs er også skønt

Anmeld

18. august 2012

Carl-Emil's mor

tarkoflen skriver:

Måske du kan finde noget lækker sovs at dyppe i derinde også, når du nu alligevel skal bestille skal jeg se om jeg kan gennemskue nogle der kunne være gode? Ellers har jeg vist også et par opskrifter og almindelig sød chilisovs er også skønt

ej men det må du da super gerne til begge ting

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.