Føler mig så syg :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.604 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. august 2012

Anonym trådstarter

Føler mig bare så syg, og ødelagt..

Har kastet op indtil videre, og føler bare jeg har en giga omgang tømmermænd. Min krop føles tung, og kvæstet. 

Har noget underlige spændinger nede ved lillemanden. Er det tegn på jeg snart mærker ham ?Det kommer ca 15 sec af gangen, et par gange om dagen..

Men gud, hvor har jeg ondt i alt ryg, bækken, mave, hoved, nakken. 

Har slet ikke lyst til at bonusdatteren kommer hjem fra farmor idag. Synes bare det så synd for hende at hun skal se mig ligge, og græde, og ømme mig.. Hun er snart 8, men alligevel øv!

Jeg er 16+2 idag, nogle råd ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Camilla30

Hej - først lige et kram! Det er sgu hårdt at være gravid Jeg genkender det du skriver, jeg er i dag 22+1 og har kastet op stort set hver dag (mange gange) indtil videre, og har også de 'tømmermænd' du beskriver - tung i hovedet, kvalme og generelt bare træt og let til at blive udmattet. Du har sikkert hørt andre sige det også, men det bliver altså bedre. For mig har trætheden og ubehaget kommet meget i bølger og der er både gode og mindre gode dage. Mit bedste råd er, at du skal sove og slappe af, lad vær med at kræv for meget af dig selv og skru ned for planerne, så du ikke overbelaster dig selv. Selvfølgelig er graviditeten ikke en sygdom og jeg bestræber mig selv meget på at holde mig i gang, men manglende søvn og stress er i hvert fald noget der får mit ubehag til at eskalere, kunne forestille mig at det kan være det samme for dig. Rigtig god bedring - jeg føler md dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.