Brugte sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad gør I med brugte børnesko?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

955 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. august 2012

Nadia&Daniel

Laura er vokset ud af hendes hverdagssko i størrelse 21, så har købt nye til hende. Jeg er ikke tilhænger af at genbruge brugte sko til børnefødder, så de skal ikkw gå i arv. Men hvad gør I med brugte børnesko?

- Genbrugsbutik (eller container)

- Salg

- Skralespanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

wamse

Jeg smider hendes sko i en genbrugsstander

Håber at der er andre, der kan få brug for hendes aflagte Ecco sko, sandaler og støvler De fejler som regel intet andet, end at de måske er lidt slidte i farven

Anmeld

18. august 2012

TeamRocket

De ryger i de der containere der sender ting til fattige lande sammen med tøj og legetøj. :-) synes et eller andet sted det er forkert at smide noget brugbart i skraldespanden.

Anmeld

18. august 2012

B&J

hvis de ikke rigtigt er brugt så sælger jeg dem.

hvis de er slidte jamen så ryger de ud altså de de container der står rundt omkring

Anmeld

18. august 2012

JulieE

Det kommer an på standen... Hvis de er brugt meget lidt blivr de solgt eller foræret til venner eller bekendt, vis børn kan bruge dem 

Ellers ryger de til genbrug. 

Anmeld

18. august 2012

Silas&Mille

Vi gemmer dem

Anmeld

18. august 2012

LR85

Alt efter slid, kommer de til mødrehjælpen og ellers i skralderen

Anmeld

18. august 2012

Laulund87

Hvis de er meget lidt brugte sælger jeg dem..

Ellers ryger de ind til Mødrehjælpen

Anmeld

20. august 2012

Ciss

Det kommer meget an på tilstanden og hvad det er.

Finskoene er gerne næsten ikke brugt. Dem giver jeg videre enten til veninder eller genbrug.

Gummistøvler og lign. har jeg selv haft glæde af at overtage et par gange. Ikke som primærstøvler men brugt som reserve i krisetilfælde. Så den slags tilbyder jeg veninder. Er der nogen som tager imod så er det ok. Ellers går de til genbrug.

De almindelige sko, som bruges omtrent hver dag og bliver meget slidt, ryger i skraldespanden.

Anmeld

20. august 2012

serinasmor

de helt (næsten) ubrugte overvejede jeg at sælge ... havde bla et par vinterstøvler der var brugt i 1 måneds tid hvor hun gik, men ikke meget  

ellers ryger de til en genbrugsforretning eller i en genbrugscontainer .. selvom jeg måske ikke synes de er gode nok til at gemme til den næste, kan der være nogle der ikke har så mange ressourser og derfor kan benytte dem eller de bliver måske sendt til et andet land hvor de kan gøre gavn

det sidst nye par brugte sko er dog så slidte at jeg bare tror de ryger ud ... de har scootertæer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.