Tilflytter søger kreahygge-veninder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. august 2012

jubbe

Hej!

Jeg er en kvinde på 28 år, som netop er flyttet til Tølløse med min lille familie. Oprindeligt kommer vi  fra Aalborg, men da min mand pludselig fik tilbudt en spændende stilling i Kbh, besluttede vi at rykke teltpælene op og starte på eventyr. I februar fik vi den skønneste lille pige, som hedder Sif, og siden har jeg gået hjemme på barsel og nydt tiden Til daglig læser jeg dansk didaktik på Det pædagogiske universitet i Aarhus, og skal til januar genoptage studierne i Emdrup. Jeg savner frygteligt nogle veninder herovre, nogle som enten har børn eller som måske deler min store passion for mad, strik, syning, hækling eller litteratur. Er der nogleandre barslende kvinder her i området omkring Tølløse, Roskilde, Holbæk eller Kbh, som kunne have lyst til at mødes og kreahygge og sludre?

De kærligste hilsner fra Rikke og Sif 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Stivdie

jubbe skriver:

LLyHej!

Jeg er en kvinde på 28 år, som netop er flyttet til Tølløse med min lille familie. Oprindeligt kommer vi  fra Aalborg, men da min mand pludselig fik tilbudt en spændende stilling i Kbh, besluttede vi at rykke teltpælene op og starte på eventyr. I februar fik vi den skønneste lille pige, som hedder Sif, og siden har jeg gået hjemme på barsel og nydt tiden Til daglig læser jeg dansk didaktik på Det pædagogiske universitet i Aarhus, og skal til januar genoptage studierne i Emdrup. Jeg savner frygteligt nogle veninder herovre, nogle som enten har børn eller som måske deler min store passion for mad, strik, syning, hækling eller litteratur. Er der nogleandre barslende kvinder her i området omkring Tølløse, Roskilde, Holbæk eller Kbh, som kunne have lyst til at mødes og kreahygge og sludre?

De kærligste hilsner fra Rikke og Sif 

Lyder rigtig hyggeligt, men bor desværre i Kokkedal, så det er jo et godt stykke væk.. Er heller ikke nået til det med barsel osv endnu, men ønsker dig da velkommen til Sjælland og håber I bliver glade for det her og at der snart melder sig nogle søde tøser til hyggesnak i lokalområdet!! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.