dumme svin....(semi langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Ja overskriften siger det hele..

min nu afdøde farfar er et dumt gammelt svin. Det er det han er..

da jeg var 11 tog han mig på brysterne men jeg fik ham afvist og der skete aldrig mere.. men det har forfulgt mig MEGET og da jeg nu  i en alder af 24 for behov  for at snakke med min familie om det.

Jeg snakker med mine forældre om hvordan de reagerede på det dengang... og snakker med min bror om det-for det er det jeg føler behov for, for at få det ud af verden...

det er 3 uger siden jeg har fortalt min bror det...

så siger han så i går han vil snakke med mig...

det viser sig så min farfar over 2 år har seksuelt misbrugt min bror... det viser sig også han har berørt sig på min far...

Jeg tuder og græder og bander ham langt væk og håber han brænder super meget i helvede...

men noget som jeg egentlig var klar til at lukke låg.. har vist sig lige pludselig at skulle være en del som skal fylde helt vildt meget i mit liv... ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig...

jeg ja.. jeg står med en følelse af afmagt.

ved ikke hvad jeg vil med det her.. bare have luft

UD MED DET!!

Stærkt af dig, at du tager vare på dig selv og fjerner bladet fra munden.

Nu kan din bror og far måske også få bedre mulighed for at hele.

Ja, sådan et dumt svin!! OG sikke hemmeligheder. Uforståeligt for dem det ikke ramte.

Jeg føler med jer, og giver bifald til dig. Hende som går forrest.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Eliza

Åhh kære du 

Og hvorfor filabel hadikteres far ikkegjort mere for at beskytte jer når han vidste hans far havde de lyster?? 

Min mor har altid holdt mig meget tæt de få gange vi ikke har kunnet undgå at støde ind i de familiemedlemmer som har forulempet hende.

Håber i kan få en ordentlig afslutning selvom i ikke kan konfrontere svinet  

Anmeld

18. august 2012

Eliza

Volapyk er på fra mobilen håber det kunne tydes

Anmeld

18. august 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

da jeg var 11 tog han mig på brysterne men jeg fik ham afvist og der skete aldrig mere.. men det har forfulgt mig MEGET og da jeg nu  i en alder af 24 for behov  for at snakke med min familie om det.

Jeg snakker med mine forældre om hvordan de reagerede på det dengang... og snakker med min bror om det-for det er det jeg føler behov for, for at få det ud af verden...

det viser sig så min farfar over 2 år har seksuelt misbrugt min bror... det viser sig også han har berørt sig på min far...

Jeg tuder og græder og bander ham langt væk og håber han brænder super meget i helvede...

men noget som jeg egentlig var klar til at lukke låg.. har vist sig lige pludselig at skulle være en del som skal fylde helt vildt meget i mit liv... ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig...

Anmeld

18. august 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Godt han ikke er her mere.. ubegribeligt man kan få sig selv til sådan noget.. håber du kan få det bearbejdet, så det ikke fylder så meget som nu, selvom jeg godt ved det aldrig bliver glemt

Anmeld

18. august 2012

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

Åhh kære du 

Og hvorfor filabel hadikteres far ikkegjort mere for at beskytte jer når han vidste hans far havde de lyster?? 

Min mor har altid holdt mig meget tæt de få gange vi ikke har kunnet undgå at støde ind i de familiemedlemmer som har forulempet hende.

Håber i kan få en ordentlig afslutning selvom i ikke kan konfrontere svinet  

min far er blevet taget på men har aldrig set det som et ovrrgrrb før nu.. for det blev jo kamufleret som en leg

Anmeld

18. august 2012

Tulle28

Klamme svin! Heldigvis er han død, så han ikke kan gøre mere skade! (undskyld, det lyder bare så grimt, men det er virkelig hvad jeg tænker).

Stort kram til dig og dine

Anmeld

18. august 2012

Phoenix

Sikken en frygtelig mand. Tror helt klart noget terapi ville være gavnligt her. Fatter slet ikke nogen kan forbryde sig på børn. 

Håber I heler på et tidspunkt, selvom I er en svær tid igennem lige nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.