Update på øv øv øv og atter øv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MissTas skriver:

det opstår desværre af ukendte årsager .. nogle får symptomer efter 1 måned, andre desværre først når det næsten er for sent.. mine symptomer er desværre bare kommet alt for sent.. øv

men er stærk og skal nok komme gennem det ligemeget hvad end det skal koste ..

Selvfølgelig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Najsen86

sikke noget skidt.. godt du har en dejlig famile!

Anmeld

18. august 2012

LMX

Puuuha.. Det var da skræmmende læsning. Du er så ung. Selvfølgelig klarer du den, men er ked af at du skal alt det igennem.

Anmeld

18. august 2012

minimig

Det gør mig ondt at høre! Min dejlige veninde har også autoimmun hepatitis og har måtte leve med det siden hun var 12 år. Hun havde dog endnu ikke udviklet skrumpelever da det blev opdaget ("kun" fedtlever) - men derfor har det jo stadig haft en masse bivirkninger for hende. Hun lever dog fint med det idag, og hun lever normalt, lige udover at hun ikke rører alkohol og lever med visheden om at hun skal have en transplantation på et tidspunkt.

Jeg er sikker på at du nok skal klare dig, selvom det må være forfærdeligt at få den besked! til dig.

Anmeld

18. august 2012

MissTas

skrukkrukken skriver:

Det gør mig ondt at høre! Min dejlige veninde har også autoimmun hepatitis og har måtte leve med det siden hun var 12 år. Hun havde dog endnu ikke udviklet skrumpelever da det blev opdaget ("kun" fedtlever) - men derfor har det jo stadig haft en masse bivirkninger for hende. Hun lever dog fint med det idag, og hun lever normalt, lige udover at hun ikke rører alkohol og lever med visheden om at hun skal have en transplantation på et tidspunkt.

Jeg er sikker på at du nok skal klare dig, selvom det må være forfærdeligt at få den besked! til dig.

jeg hører også rigtig gode forudsætninger for dem, hvor der ikke er nået skrumpelever.. min er desværre bare så fremtræden, at jeg nok skal leve med at skal have en ny lever på et tidspunkt..

er sikker på jeg klare den.. er tilknyttet en fantastisk læge og en fantastisk afdeling der har speciale i lever..

jeg blir lige så gammel som alle andre

Anmeld

18. august 2012

minimig

MissTas skriver:

jeg hører også rigtig gode forudsætninger for dem, hvor der ikke er nået skrumpelever.. min er desværre bare så fremtræden, at jeg nok skal leve med at skal have en ny lever på et tidspunkt..

er sikker på jeg klare den.. er tilknyttet en fantastisk læge og en fantastisk afdeling der har speciale i lever..

jeg blir lige så gammel som alle andre

Du bliver helt sikkert lige så gammel som alle andre 

Jeg har hørt fra min veninde, der er tilknyttet lægerne på Rigshospitalet, at der bliver taget rigtig god hånd om unge/yngre med denne sygdom. Jeg er glad for at høre du også er et sted hvor de har taget godt imod dig og passer på dig.

Anmeld

18. august 2012

MissTas

skrukkrukken skriver:

Du bliver helt sikkert lige så gammel som alle andre 

Jeg har hørt fra min veninde, der er tilknyttet lægerne på Rigshospitalet, at der bliver taget rigtig god hånd om unge/yngre med denne sygdom. Jeg er glad for at høre du også er et sted hvor de har taget godt imod dig og passer på dig.

ja, det er dejligt at vide.. kan også være jeg kommer i kontakt med Rigshospitalet nu de snakker ny lever til mig på et tidspunkt.. et er jo på Riget at sådan noget foregår.. men indtil videre er jeg tilknyttet Aalborg

Anmeld

18. august 2012

Nessie

Åh nej da, sikke en besked at få

Det må virkelig have været et chok for dig at få dén besked.

Håber de hurtigt kan gøre noget for dig, så du kan få det bedre

Anmeld

19. august 2012

A.n.onym.

19. august 2012

Frk.S

Puha, nej altså. 

Du får også en masse tanker og kram herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.