Billig mad til mange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.657 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. august 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste har rund fødselsdag lige om lidt og derfor skal han da have et surprise party...
Hvis alle kommer, bliver vi 11... Ville gerne lave lidt mad til gæsterne, noget BILLIGT, gerne noget hurtigt og let så jeg kan lave det hos mine forældre og komme hjem med det...

Og rigtig gerne noget let, det behøver ikke være mad mad, hvis i forstår da vi ikke har så meget plads til at sidde hyggeligt sammen og spise

Kom med nogle forslag søde piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

th

Anonym skriver:

Min kæreste har rund fødselsdag lige om lidt og derfor skal han da have et surprise party...
Hvis alle kommer, bliver vi 11... Ville gerne lave lidt mad til gæsterne, noget BILLIGT, gerne noget hurtigt og let så jeg kan lave det hos mine forældre og komme hjem med det...

Og rigtig gerne noget let, det behøver ikke være mad mad, hvis i forstår da vi ikke har så meget plads til at sidde hyggeligt sammen og spise

ville sige sandwichs eller kold kartoffelsalat med frikedeller til

rigtig god fest

Anmeld

18. august 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

gryderetter!

fx pasta og kødsovs evt m salat til, gullash eller ristaffel... boller eller kylling i karry...

Anmeld

18. august 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

ville sige sandwichs eller kold kartoffelsalat med frikedeller til

rigtig god fest

Ja jeg tænkte også sandwich, men vidste ikke om det var underligt til "aftensmad"

Anmeld

18. august 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

gryderetter!

fx pasta og kødsovs evt m salat til, gullash eller ristaffel... boller eller kylling i karry...

Det er faktisk en god ide, det er jo sådan set bare at lae en stor gryde, det er også let at transportere

Anmeld

18. august 2012

ann-kristina

Hjemmelavet lasagne med diverse salater

Anmeld

18. august 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Det er faktisk en god ide, det er jo sådan set bare at lae en stor gryde, det er også let at transportere

præcis - og man kan altid pifte op med tilbehør som flutes og smør og en hurtig salat. Til karryretter er der super lækkert med små skåle med kokosmel, rosiner, peanuts, babanskiver osv til at komme henover - ammenam :0)

Anmeld

18. august 2012

Turtles

Hvad med en omgang chili con carne (staves) det kan du lave dagen før og i en stor gryde. Og som tilbehør kan du servere flutes??

Go fest

Anmeld

18. august 2012

Anonym trådstarter

Turtles skriver:

Hvad med en omgang chili con carne (staves) det kan du lave dagen før og i en stor gryde. Og som tilbehør kan du servere flutes??

Go fest

Tror det bliver det, min kæreste er ret chili c
con carne vild for tiden

Det kan man også spise med tallerkenen i den ene hånd og ske i den anden

Anmeld

18. august 2012

Turtles

Anonym skriver:

Tror det bliver det, min kæreste er ret chili c
con carne vild for tiden

Det kan man også spise med tallerkenen i den ene hånd og ske i den anden

Er glad for at kunne hjælpe Så det faktisk i tv forleden aften, at de til en fødselsdag serveret det med brød til, og alle gæsterne stod op med en dyb talerken i hånden og spiste med ske

Go fest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.