Øv har mens smerter og der er lidt blod på papiret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

Laulund87

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

tarkoflen

M (: skriver:

Så vidt jeg kan se på google tæller man 2+0 den dag man får lagt æg op ligesom ved en "normal" graviditet (der ville det jo være ca. der, at ægget ville blive befrugtet). Så ja, dermed må du være 3+1 (:

På sundhedslex skriver de følgende om implantationsblødning:

"Nogle gange er mindre pletblødninger eller vaginal blødning et af de første graviditetssymptomer. Denne type blødninger kaldes også implantationsblødninger og forekommer, når et befrugtet æg hæfter sig fast på livmoderen – ca. 10-14 dage efter befrugtning. Sammenlignet med menstruationsblødninger er implantationsblødninger ofte:

• En smule tidligere undervejs (forekommer tidligere)
  • Mere sporadiske (de “pletter” mere)
  • Lysere i farven
  • Mere kortvarige"

Så måske er det endnu for tidligt at opgive håbet helt? Slevfølgelig kan jeg ikke love at mens ikke kommer, men så længe det "bare" er lidt blod på papiret, er der stadig håb! 

Åhh det var lige det jeg har siddet og led efter! Det er ret "lyst" blod og endnu ikke så meget, så håber virkelig det er det!

Jeg håber indtil det modsatte er bevist! Tak fordi du er så sød at svare! Er temmelig træls at sidde alene hjemme, når man er nervøs!

Anmeld

17. august 2012

tarkoflen

Laulund87 skriver:

Tusind tak! alt for at det er implantionsblødning, som M (: lige har forklaret mig lidt om! Man har da lov at håbe

Anmeld

17. august 2012

Laulund87

tarkoflen skriver:

Tusind tak! alt for at det er implantionsblødning, som M (: lige har forklaret mig lidt om! Man har da lov at håbe

Ja klart, det er med at håbe på det bedste

Anmeld

17. august 2012

tarkoflen

Laulund87 skriver:

Ja klart, det er med at håbe på det bedste

Ja der er ikke andet for!

Anmeld

17. august 2012

M (:

Åhh det var lige det jeg har siddet og led efter! Det er ret "lyst" blod og endnu ikke så meget, så håber virkelig det er det!

Jeg håber indtil det modsatte er bevist! Tak fordi du er så sød at svare! Er temmelig træls at sidde alene hjemme, når man er nervøs!

Det var da så lidt - det er da bl.a. det denne side er til for. Og nej, det er ikke spor fedt at sidde med en klump af nervøsitet og usikkerhed i maven. Det er jo nemmere sagt end gjort, at man ikke skal bekymre sig, "for man kan jo alligevel ikke gøre fra eller til" (bla bla bla.. ). Men det er nu rarere at have håbet og optimismen i behold! Håber klumpen i maven er blevet lidt mindre - i det mindste bare for en tid..

Og jeg hjælper hellere end gerne med svar og kram ved usikkerhed, ved selv, hvor befriende det kan være at få et kram og et "det skal nok gå". Så hvis mine svar har givet dig bare en lille smule ro (og/eller håb), så har det klart været min tid værd! 

Håber, håber, håber, at se en positiv update fra dig om en uges tid!  Så må du lige huske at citere mig

Anmeld

17. august 2012

tarkoflen

Det var da så lidt - det er da bl.a. det denne side er til for. Og nej, det er ikke spor fedt at sidde med en klump af nervøsitet og usikkerhed i maven. Det er jo nemmere sagt end gjort, at man ikke skal bekymre sig, "for man kan jo alligevel ikke gøre fra eller til" (bla bla bla.. ). Men det er nu rarere at have håbet og optimismen i behold! Håber klumpen i maven er blevet lidt mindre - i det mindste bare for en tid..

Og jeg hjælper hellere end gerne med svar og usikkerhed, ved selv, hvor befriende det kan være at få et kram og et "det skal nok gå". Så hvis mine svar har givet dig bare en lille smule ro (og/eller håb), så har det klart været min tid værd! 

Håber, håber, håber, at se en positiv update fra dig om en uges tid!  Så må du lige huske at citere mig

Det er derfor denne side er fantastisk! Vil jo helle ikke ringe til en veninde eller mine forældre før jeg har talt med min kæreste! Det ville ikke være fair, men herinde er jeg jo anonym, så det hjælper meget!

Du har givet mig lidt ro, og håber jeg kan holde fast i det

Jeg ved godt, at jeg hverken kan gøre fra eller til, det har de også sagt på klinikken! Hvis bare jeg ikke overanstrenger mig, så kunne jeg ikke gøre andet, og det har jeg ikke... Så jeg har gjort hvad jeg kunne

Endnu engang tusind tak og jeg skal nok huske at citere dig

Anmeld

17. august 2012

M (:

tarkoflen skriver:

Det er derfor denne side er fantastisk! Vil jo helle ikke ringe til en veninde eller mine forældre før jeg har talt med min kæreste! Det ville ikke være fair, men herinde er jeg jo anonym, så det hjælper meget!

Du har givet mig lidt ro, og håber jeg kan holde fast i det

Jeg ved godt, at jeg hverken kan gøre fra eller til, det har de også sagt på klinikken! Hvis bare jeg ikke overanstrenger mig, så kunne jeg ikke gøre andet, og det har jeg ikke... Så jeg har gjort hvad jeg kunne

Endnu engang tusind tak og jeg skal nok huske at citere dig

Så har du gjort hvad du kunne, og så kan man jo ikke forlange mere! 

Håber du får en rolig nat, hvor du er i stand til at få sovet lidt trods alle tankerne. Sov godt, når du kommer så langt.. 

Anmeld

17. august 2012

Viventerjer

Sender lige en masse og .. Har ingen forstand på det, men håber det bare er falsk alarm

Knus

Anmeld

17. august 2012

tarkoflen

Så har du gjort hvad du kunne, og så kan man jo ikke forlange mere! 

Håber du får en rolig nat, hvor du er i stand til at få sovet lidt trods alle tankerne. Sov godt, når du kommer så langt.. 

Tusind tak og du må også sove dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.