Det her lyder måske langt ude... Men herhjemme der slår den aldrig fejl, hvis drengen f.eks. er overtræt og simpelthen bar ikk kan falde til ro (f.eks. græder, piver, er urolig osv) ligger jeg ham i liften/vuggen inde i stuen og tænder for støvsugeren, på få minutter ligger den lille mand og snoooork sover! Emhætte, tørretumbler, barber maskine og hår tørre virker ogs.. Han falder i søvn lige med det samme
(med mindre der er noget galt, så virker det selvf. ikk)
Det kunne du jo evt. prøve, ved det virker fuldstændig langt ude, men det sgu noget der virker, min dreng ville nemlig ogs kun ligge hos os de første par uger, men han har vænnet sig af med det nu, ved selvf. ikk om det har noget at gøre med lige præcis det her men man kunne jo altid prøve 
(Det skal lige siges vi kun bruger det i nød herhjemme hvis den er hel gal, man kan jo ikk ha en støvsuger med på tur i pusletasken
så det er rart at kunne andre tricks ogs, som f.eks. en bestemt måde at holde og vugge barnet på, jeg kan få min søn til at sove på nogle minutter ved nogen enkle bevægelser og en bestemt måde at holde ham på, men det skal ogs lige siges han var rigtig svær at få til at sove i starten, så har viiiiirkelig brugt lang tid på at finde ud af præcis hva jeg kan gøre
men det måske det i kan prøve ogs hvis det er, man finder sikkert nok ud af det til sidst
)
Anmeld