Er mættet af baby.dk for nu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. august 2012

Fru.Mäes <3

... Synes det efterhånden ikke er FEDT at være herinde mere, folk svarer så TRÆLS til hinanden og er efter folk..

Og JAH, ved at det skrives det flere gange i løbet af en dag, MEN har brig for at komme ud med det!!! 

Ved ikke om det er mine HORMONER som spiller inde, men lukker hvert fald min profil ned for noget tid... Og HÅBER så at kunne vende tilbage og der er en BEDRE tone herinde!!

Pas alle sammen på jer selv 

Rikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Janni.

Pas godt på dig selv og dine kære. 

Anmeld

20. august 2012

Frk-Lotusblomst

Fru.Mäes <3 skriver:

... Synes det efterhånden ikke er FEDT at være herinde mere, folk svarer så TRÆLS til hinanden og er efter folk..

Og JAH, ved at det skrives det flere gange i løbet af en dag, MEN har brig for at komme ud med det!!! 

Ved ikke om det er mine HORMONER som spiller inde, men lukker hvert fald min profil ned for noget tid... Og HÅBER så at kunne vende tilbage og der er en BEDRE tone herinde!!

Pas alle sammen på jer selv 

Rikke 

Øv at du har det sådan, tror desværre ikke det ændre noget at smutte herfra. - Måske for dig, men det ændrer ikke at folk skriver som de gør til hinanden (har dog ikke lige observeret huggeriet, men er heller ikke meget på mere. )

Held og lykke med det hele.. Håber vi får et glimt af prinsessen når hun kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.