Snart bp men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. august 2012

Anonym trådstarter

Først ved ikke om det her ligger rigtigt men prøver

Og jeg vælger lige at være annonym da det her ikke er noget folk helt skal vide endnu men har alligevel et lille spørgsmål som har været mig på sinde her de sidste mange dage..

Kæresten og jeg skal igang med pb om nogle måneder og glæder mig rigtig meget, men ved at bonusbarnets mor er ikke vitterligt begejstret for at vi overhovedet overvejer at skulle have børn før hendes og min kærestes barn i hvert fald er 10-11 år.. barnet er lige omkring de 5 når vi går igang.

Men min tanke er så hvis det skulle lykkes hurtigt eller generelt lykkes.. Hvor længe kunne vi så tillade os at ikke at fortælle moren om det. Vi har snakket lidt frem og tilbage og vi tænker begge to at hun kan få det afvide samme tid som barnet nemlig omkring 3 måneder før termin. Men igen her de sidste par dage har jeg ikke helt kunne finde ud af hvad jeg mente og tænker lidt om det kunne skabe større konflikter end nødvendigt. Men jeg har været gravid en gang og der fik hun det afvide med det samme dog endte det i en SA, men der blev hun meget sur og gal på os og anklagede os for at vi ikke tænkte på det barn der var i forvejen..(det barn har ikke særlige behov i forhold til andre børn)

Så hvad syntes i? Kunne vi godt tillade os at vente med at fortælle hende det når en graviditet engang skulle lykkes?

Vi ønsker ikke at hun skal kunne forsøge at påvirke os og vores holdning for hun mener virkelig ikke vi burde få børn sammen og det vil hun rigtig gerne bestemme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

hesøth

Gør som I har lyst til - hun skal da ikke diktere noget som helst.

Og egentligt kan I vel bare fortælle barnet det, når I har lyst til det - I behøver da ikke lave en hel seance ud af at overbringe nyheden til x-konen - der reelt set ikke har krav på noget som helst.

(Man kan ligesom fornemme, at hun vil blive mobset lige meget hvad I gør)

Anmeld

17. august 2012

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Gør som I har lyst til - hun skal da ikke diktere noget som helst.

Og egentligt kan I vel bare fortælle barnet det, når I har lyst til det - I behøver da ikke lave en hel seance ud af at overbringe nyheden til x-konen - der reelt set ikke har krav på noget som helst.

(Man kan ligesom fornemme, at hun vil blive mobset lige meget hvad I gør)

Så teknisk set kunne man godt vente med at fortælle det indtil det ikke var til at skjule længere når den tid kommer?

Anmeld

17. august 2012

hesøth

Anonym skriver:

Så teknisk set kunne man godt vente med at fortælle det indtil det ikke var til at skjule længere når den tid kommer?

Altså jeg ville slet ikke sige noget selv. Hvis barnet "sladrede" ville det være helt ok - og ellers måtte xkonen da selv opdage maven til den tid.

Det er da helt skørt, at hun skal blande sig i hvornår du og din kæreste skal have børn.

God fornøjelse med det hele

Anmeld

17. august 2012

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Altså jeg ville slet ikke sige noget selv. Hvis barnet "sladrede" ville det være helt ok - og ellers måtte xkonen da selv opdage maven til den tid.

Det er da helt skørt, at hun skal blande sig i hvornår du og din kæreste skal have børn.

God fornøjelse med det hele

Mange tak det vil jeg lige tage til overvejelse og snakke med ham om det var da en smart måde at gøre det på

Anmeld

18. august 2012

Pipsle2012

Hun har da overhovedet ikke noget at skulle have sagt, når det handler om hvornår i skal have børn!!!! Jeg var blevet stiktosset hvis det var mig der stod i din/jeres situation, og fik af vide af x'en at i ikke måtte få børn før x antal år.... Hun skal da bare klappe i!!!

Hun har slet ikke krav på at få noget af vide, så jeg tror jeg ville lade være med at sige noget, og selv lade hendeopdage det.... Og hvis hun bliver sur, så bare ærgerligt for hende. Så længe i også tagerKjer kærligt af hendes barn/dit bonusbarn, så har hun intet at brokke sig Over!!! Det lyder lidt som om hun ikke kan tåle at hendes barns far er kommet videre, og vil stifte familie med dig..... 

Så lad vær med at bekymre dig over hendes reaktion, og glæd dig i stedet til at dig og kæresten skal være forældre (snart forhåbentlig)

kram :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.