Først ved ikke om det her ligger rigtigt men prøver 
Og jeg vælger lige at være annonym da det her ikke er noget folk helt skal vide endnu men har alligevel et lille spørgsmål som har været mig på sinde her de sidste mange dage..
Kæresten og jeg skal igang med pb om nogle måneder og glæder mig rigtig meget, men ved at bonusbarnets mor er ikke vitterligt begejstret for at vi overhovedet overvejer at skulle have børn før hendes og min kærestes barn i hvert fald er 10-11 år.. barnet er lige omkring de 5 når vi går igang.
Men min tanke er så hvis det skulle lykkes hurtigt eller generelt lykkes.. Hvor længe kunne vi så tillade os at ikke at fortælle moren om det. Vi har snakket lidt frem og tilbage og vi tænker begge to at hun kan få det afvide samme tid som barnet nemlig omkring 3 måneder før termin. Men igen her de sidste par dage har jeg ikke helt kunne finde ud af hvad jeg mente og tænker lidt om det kunne skabe større konflikter end nødvendigt. Men jeg har været gravid en gang og der fik hun det afvide med det samme dog endte det i en SA, men der blev hun meget sur og gal på os og anklagede os for at vi ikke tænkte på det barn der var i forvejen..(det barn har ikke særlige behov i forhold til andre børn)
Så hvad syntes i? Kunne vi godt tillade os at vente med at fortælle hende det når en graviditet engang skulle lykkes? 
Vi ønsker ikke at hun skal kunne forsøge at påvirke os og vores holdning for hun mener virkelig ikke vi burde få børn sammen og det vil hun rigtig gerne bestemme..
Anmeld