Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinny skriver: så lidt. eller hvad med sådan en byggelegeplads? Hvor I kan gå og kigge på dyr. ?
så lidt.
eller hvad med sådan en byggelegeplads? Hvor I kan gå og kigge på dyr. ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lusi skriver: Fisk Hvad er en byggelegeplads?
Fisk Hvad er en byggelegeplads?
http://www.byggeren.dk/?id=27 Der kom jeg meget som barn med min mormor og fodre kaniner
twinny skriver: http://www.byggeren.dk/?id=27 Der kom jeg meget som barn med min mormor og fodre kaniner
Lusi skriver: Det lyder fantastisk, men fik lige hurtigt skimtet det igennem, skal man ik være medlem? Eller kan man godt bare komme som gæst..?
Det lyder fantastisk, men fik lige hurtigt skimtet det igennem, skal man ik være medlem? Eller kan man godt bare komme som gæst..?
Derudover bliver den dagligt brugt af beboere og institutioner i nærområdet.
Står der på hjemmesiden. Og vi har heller ikke med medlem. Så nej det mener jeg bestemt ikke.
twinny skriver: Derudover bliver den dagligt brugt af beboere og institutioner i nærområdet. Står der på hjemmesiden. Og vi har heller ikke med medlem. Så nej det mener jeg bestemt ikke.
København byder på en masse vildt lækre legepladser Og på Amager ligger der en byggelegeplads med dyr- geder, køer, heste, grise osv osv... Den hedder legepladsen i remisen Naturcenter vestamager er også gratis... Kronborg slot, tisvilde leje naturlegeplads, er lige hvad jeg kan komme i tanke om
Lusi skriver: Ja det der læste jeg også, men er jo ik beboer Men altså det er da et forsøg værd..
Ja det der læste jeg også, men er jo ik beboer Men altså det er da et forsøg værd..
hehe. Nå nej det er bare beboere rundt omkring. Du skal ikke være medlem. Men held og lykke med gratis oplevelser.
blomst84 skriver: København byder på en masse vildt lækre legepladser Og på Amager ligger der en byggelegeplads med dyr- geder, køer, heste, grise osv osv... Den hedder legepladsen i remisen Naturcenter vestamager er også gratis... Kronborg slot, tisvilde leje naturlegeplads, er lige hvad jeg kan komme i tanke om
twinny skriver: hehe. Nå nej det er bare beboere rundt omkring. Du skal ikke være medlem. Men held og lykke med gratis oplevelser.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128