Gratis oplevelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

Lusi

twinny skriver:

så lidt.

eller hvad med sådan en byggelegeplads? Hvor I kan gå og kigge på dyr. ?

Fisk
Hvad er en byggelegeplads?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

twinny

Lusi skriver:

Fisk
Hvad er en byggelegeplads?

http://www.byggeren.dk/?id=27 Der kom jeg meget som barn med min mormor og fodre kaniner

Anmeld

17. august 2012

Lusi

twinny skriver:

http://www.byggeren.dk/?id=27 Der kom jeg meget som barn med min mormor og fodre kaniner

Det lyder fantastisk, men fik lige hurtigt skimtet det igennem, skal man ik være medlem? Eller kan man godt bare komme som gæst..?

Anmeld

17. august 2012

twinny

Lusi skriver:

Det lyder fantastisk, men fik lige hurtigt skimtet det igennem, skal man ik være medlem? Eller kan man godt bare komme som gæst..?

Derudover bliver den dagligt brugt af beboere og institutioner i nærområdet.

Står der på hjemmesiden. Og vi har heller ikke med medlem. Så nej det mener jeg bestemt ikke.

Anmeld

17. august 2012

Lusi

twinny skriver:

Derudover bliver den dagligt brugt af beboere og institutioner i nærområdet.

Står der på hjemmesiden. Og vi har heller ikke med medlem. Så nej det mener jeg bestemt ikke.

Ja det der læste jeg også, men er jo ik beboer
Men altså det er da et forsøg værd..

Anmeld

17. august 2012

blomst84

København byder på en masse vildt lækre legepladser  Og på Amager ligger der en byggelegeplads med dyr- geder, køer, heste, grise osv osv... Den hedder legepladsen i remisen  Naturcenter vestamager er også gratis... Kronborg slot, tisvilde leje naturlegeplads, er lige hvad jeg kan komme i tanke om

Anmeld

17. august 2012

twinny

Lusi skriver:

Ja det der læste jeg også, men er jo ik beboer
Men altså det er da et forsøg værd..

hehe. Nå nej det er bare beboere rundt omkring. Du skal ikke være medlem. Men held og lykke med gratis oplevelser.

Anmeld

18. august 2012

Lusi

blomst84 skriver:

København byder på en masse vildt lækre legepladser  Og på Amager ligger der en byggelegeplads med dyr- geder, køer, heste, grise osv osv... Den hedder legepladsen i remisen  Naturcenter vestamager er også gratis... Kronborg slot, tisvilde leje naturlegeplads, er lige hvad jeg kan komme i tanke om

Tak for de mange gode forslag

Anmeld

18. august 2012

Lusi

twinny skriver:

hehe. Nå nej det er bare beboere rundt omkring. Du skal ikke være medlem. Men held og lykke med gratis oplevelser.

Aaarh okay og mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.