Så kalder det virkelige liv igen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. august 2012

Annemor...

Ja, det virkelige liv kalder igen
På mandag starter jeg på arbejde efter endt arbejde William startede i DP sidste tirsdag og han har bare været så sej min lille fyr, han har næsten slet ikke lyst til at komme med hjem når vi kommer og henter ham og han er altså kun 8 mdr. Så jeg er en stolt mor. Havde ikke troet at det ville være så let med opstart i DP. Det bliver nok være med mig på arbejde, men det må jeg tage som det kommer Har heldigvis en ugentlig fridag, det tror jeg bliver super godt

Ville faktisk ikke rigtig noget med dette indlæg, ville bare lige skrive lidt herinde, nu når William sover og kæresten er ude og spille fodbold

God weekend til jer alle sammen - I er skønne hver og en (husk det nu)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Mette.

Skønne lille William. 

Hvor er det dejligt dp-opstart gik så fint.

Anmeld

17. august 2012

Annemor...

Mette. skriver:

Skønne lille William. 

Ja, det er helt vildt dejligt Men troede nu heller ikke at der ville blive problemer med det da vi begge var klar til at skulle igang med den virkelige verden

Anmeld

17. august 2012

Annemor...

Mette. skriver:

Skønne lille William. 

Huerne er forresten super fine til ham Har ikke fået prøvet bukserne på ham endnu, men det skal nok blive godt lige som alt det andet du syr

Anmeld

17. august 2012

Mette.

Annemor... skriver:

Huerne er forresten super fine til ham Har ikke fået prøvet bukserne på ham endnu, men det skal nok blive godt lige som alt det andet du syr

Det er bare skønt når det går godt og de er klar til at komme afsted.

Det gik også rigtig godt da Emilde skulle starte i dp sidste år, der var hun bare 17 måneder, for hun var slet ikke klar før det tidspukt.

Jeg kan godt se hatten er super fin til ham.

Anmeld

18. august 2012

Annemor...

Mette. skriver:

Det er bare skønt når det går godt og de er klar til at komme afsted.

Det gik også rigtig godt da Emilde skulle starte i dp sidste år, der var hun bare 17 måneder, for hun var slet ikke klar før det tidspukt.

Jeg kan godt se hatten er super fin til ham.

Ja, det er jo svært at vide hvornår de små er klar... Men det er super dejligt når det går godt med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.