søger hjælp ang køb af ny/brugt bil..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. august 2012

bobbles

Ja vi har snakket om at få ny bil vi har en gammel opel astra stationcar vi har haft den i 1 år ( 1 maj 2012) så den skal synes til maj så regner vi med at den går igennem så vi kan køre i den i et år endnu.

Men luftede så lidt for manden at jeg godt kunne tænke mig en bil med automat gear og her vil jeg jo gerne have en opel som vi har i forvejen eller en chevrolet ( pga de er forholdsvis billige økonomisk) men har kigget på bilzonen og bilbasen samt dba synes slet ikke man kan se nogen steder at det er med eller uden automat gear?!

nogen der kan hjælpe eller kender et godt sted at kigge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

bobbles

17. august 2012

MyLove E

Vi har en opel vectra med automat gear FANTASTISK :-)

Ved ikke hvor du skal kigge. Vi skal selv ud og kigge på ny bil. Og jeg vil også gerne ha automat gear i den også:-)

Anmeld

17. august 2012

bobbles

Tauf skriver:

Vi har en opel vectra med automat gear FANTASTISK :-)

Ved ikke hvor du skal kigge. Vi skal selv ud og kigge på ny bil. Og jeg vil også gerne ha automat gear i den også:-)

men er det alle opel vectra biler der er med automat gear?

Anmeld

17. august 2012

MyLove E

Frøken Christiansen skriver:

men er det alle opel vectra biler der er med automat gear?

Nej ikke dem alle...

Anmeld

17. august 2012

Rockertand

Frøken Christiansen skriver:

Ja vi har snakket om at få ny bil vi har en gammel opel astra stationcar vi har haft den i 1 år ( 1 maj 2012) så den skal synes til maj så regner vi med at den går igennem så vi kan køre i den i et år endnu.

Men luftede så lidt for manden at jeg godt kunne tænke mig en bil med automat gear og her vil jeg jo gerne have en opel som vi har i forvejen eller en chevrolet ( pga de er forholdsvis billige økonomisk) men har kigget på bilzonen og bilbasen samt dba synes slet ikke man kan se nogen steder at det er med eller uden automat gear?!

nogen der kan hjælpe eller kender et godt sted at kigge?

Når du syner en bil, kan du køre i den i 2 år, før den skal synes igen.
- og nej, Vectra'er er ligesom alle andre modeller med tilvalg af automatgear, så det er langtfra alle, der har det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.