Andre med ondt, ved luft i maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. august 2012

christina92

Ja Ja Ja, det er nok ikke lige det hyggeligste emne osv. men er bare nødt til at spørge.

Jeg har normalt ikke ret meget luft i maven og ligger normalt ikke ret meget mærke lidt "Luft gennemstrømningen"  Men de sidste dage har jeg simpelthen fået vanvittig ondt i maven når der har skal luft igennem. Det ender ikke altid i en egentlig Prut, men køre bare i maven, og det gør bare SÅ ondt!!!!! Hel krampe agtig!

Er der andre der er gravide der er ved at være langt henne som døjer med det eller er det bare min mave som er irriteret lige i tiden ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Mettefpigen

Sjældent, fik mest ondt i numsen (helt inde ved hullet) ;-) .....

Anmeld

17. august 2012

christina92

Mettefpigen skriver:

Sjældent, fik mest ondt i numsen (helt inde ved hullet) ;-) .....

Det har jeg ikke været udefor (endnu), det her er oppe i maven. lidt ligesom hun ligger og "blokere" tarmene.

Anmeld

17. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Har haft det både i 1. graviditet og nu her i 2. ..  Det gør mere end bare ondt, og synes efterhånden at jeg har prøvet alt,. Hjalp dog lidt da jeg fik magnesia, pga forstoppelse fra jernpillerne .. 

Anmeld

17. august 2012

Muhmi

christina92 skriver:

Ja Ja Ja, det er nok ikke lige det hyggeligste emne osv. men er bare nødt til at spørge.

Jeg har normalt ikke ret meget luft i maven og ligger normalt ikke ret meget mærke lidt "Luft gennemstrømningen"  Men de sidste dage har jeg simpelthen fået vanvittig ondt i maven når der har skal luft igennem. Det ender ikke altid i en egentlig Prut, men køre bare i maven, og det gør bare SÅ ondt!!!!! Hel krampe agtig!

Er der andre der er gravide der er ved at være langt henne som døjer med det eller er det bare min mave som er irriteret lige i tiden ?

Det gør jeg også selvom jeg ikke er gravid... Det er virkelig ubehageligt og stopper ikke før jeg er kommet af med luften... Det kan så desværre godt tage noget tid for det gør ondt at presse dem ud hehe

Anmeld

17. august 2012

MorDk

Oh yes! Big Time  Det er bare så ubehageligt! Jeg er 36+1 idag!

Anmeld

18. august 2012

christina92

MorDk skriver:

Oh yes! Big Time  Det er bare så ubehageligt! Jeg er 36+1 idag!

MEGA ubehagelig! Lidt ligesom at hun ligger og spærre..  AV

Anmeld

18. august 2012

christina92

MillesMor111010 skriver:

Har haft det både i 1. graviditet og nu her i 2. ..  Det gør mere end bare ondt, og synes efterhånden at jeg har prøvet alt,. Hjalp dog lidt da jeg fik magnesia, pga forstoppelse fra jernpillerne .. 

Hmm.. Jeg har heldigvis ikke forstoppelse  

Men det lyder til at det vidst er pga. tykke bebs i maven

Anmeld

18. august 2012

Camillos

christina92 skriver:

melder mig lige ind i gruppen her av!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.