gravid og blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. august 2012

tanjaf88

fik i går 5+3 kraftige smerter og blødte en smule og måtte på sygehuset, alt så ud som det skulle sagde de, udover det kunne være en abort der var i gang, kunne også være en alm blødning.

så mandag skal jeg ha taget en blodprøve og se om hcg er faldet, har i dag 5+4 testet, den er stadig kraftig positiv.. Bløder ikke i dag stoppet efter 1½ time i går og samme med smerter.

Nogle som har oplevet  at de mistet efter en 1½times let blødning med smerter?

Nogle som har oplevet de blødte 1½ time måske enda mere med smerter og at alt var i i orden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

tanjaf88

har lige blødt frisk blod igen men ingen smerter...

det så mærkeligt torsdag var der smerter og frisk blod fredag var der intet, lørdag morgen i dag, var der frisk blod igen men igen smerter og nu her kl 17 var der blod igen men ingen smerter hele dagen.

Anmeld

18. august 2012

AnthonsMor

tanjaf88 skriver:

har lige blødt frisk blod igen men ingen smerter...

det så mærkeligt torsdag var der smerter og frisk blod fredag var der intet, lørdag morgen i dag, var der frisk blod igen men igen smerter og nu her kl 17 var der blod igen men ingen smerter hele dagen.

Jeg synes absolut du skal kontakte din læge som det første mandag morgen.. Det lyder ikke helt lovende desværre..

Så kan de forhåbentlig få ordnet en hurtig scanning så du kan få vished om, hvad der sker

Krydser fingre for der ikke er noget galt!

Anmeld

18. august 2012

tanjaf88

var på sygehuset i tordags, der var intet og se sagde lægen.

hcgtal så fint ud, men han viste jo ikke om den havde vært højere dagene før.. så skal ha taget en blodprøve mandag, som jeg får svar på tirsdag.

Anmeld

18. august 2012

AnthonsMor

tanjaf88 skriver:

var på sygehuset i tordags, der var intet og se sagde lægen.

hcgtal så fint ud, men han viste jo ikke om den havde vært højere dagene før.. så skal ha taget en blodprøve mandag, som jeg får svar på tirsdag.

Åh det var dejligt det kan komme til at gå så stærkt!!!

Anmeld

18. august 2012

tarkoflen

tanjaf88 skriver:

fik i går 5+3 kraftige smerter og blødte en smule og måtte på sygehuset, alt så ud som det skulle sagde de, udover det kunne være en abort der var i gang, kunne også være en alm blødning.

så mandag skal jeg ha taget en blodprøve og se om hcg er faldet, har i dag 5+4 testet, den er stadig kraftig positiv.. Bløder ikke i dag stoppet efter 1½ time i går og samme med smerter.

Nogle som har oplevet  at de mistet efter en 1½times let blødning med smerter?

Nogle som har oplevet de blødte 1½ time måske enda mere med smerter og at alt var i i orden?

Øv kan ikke hjælpe dig, men jeg går også og småbløder efter æg oplægning, så jeg kender nervøsiteten for, at der er noget galt!

Jeg for at alt ser godt ud mandag!

Anmeld

18. august 2012

tanjaf88

ja håber også hcg ikke er faldet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.