gravid og blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. august 2012

tanjaf88

fik i går 5+3 kraftige smerter og blødte en smule og måtte på sygehuset, alt så ud som det skulle sagde de, udover det kunne være en abort der var i gang, kunne også være en alm blødning.

så mandag skal jeg ha taget en blodprøve og se om hcg er faldet, har i dag 5+4 testet, den er stadig kraftig positiv.. Bløder ikke i dag stoppet efter 1½ time i går og samme med smerter.

Nogle som har oplevet  at de mistet efter en 1½times let blødning med smerter?

Nogle som har oplevet de blødte 1½ time måske enda mere med smerter og at alt var i i orden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

tanjaf88

har lige blødt frisk blod igen men ingen smerter...

det så mærkeligt torsdag var der smerter og frisk blod fredag var der intet, lørdag morgen i dag, var der frisk blod igen men igen smerter og nu her kl 17 var der blod igen men ingen smerter hele dagen.

Anmeld

18. august 2012

Kofoed.

Da jeg havde min sa, blødte jeg hele tiden, hver dag og mere og mere i tre dage. Men da jeg ventede min datter blødte jeg lidt mandag, intet tirsdag og lidt igen onsdag intet før eller efter.

Anmeld

18. august 2012

tanjaf88

jeg blødte lidt mindre en mens med smerter i torsdag blødte 1½ time ca ,intet fredag,

i morges lørdag ved 6 tiden fandt jeg ud af det, lidt, ingen smerter 

og for 1 times tid til 1½ time siden fandt jeg så ud af jeg havde blødt igen ingen smerter, men har hvergang jeg har blodet vært frisk og rødt.

Anmeld

18. august 2012

Kofoed.

tanjaf88 skriver:

jeg blødte lidt mindre en mens med smerter i torsdag blødte 1½ time ca ,intet fredag,

i morges lørdag ved 6 tiden fandt jeg ud af det, lidt, ingen smerter 

og for 1 times tid til 1½ time siden fandt jeg så ud af jeg havde blødt igen ingen smerter, men har hvergang jeg har blodet vært frisk og rødt.

Måske du skal ringe til vagtlægen, måske h*n kan mærke maven eller se hvor blodet kommer fra? Ellers er der kun at vente og se, du skulle på sygehuset mandag ikke?

Anmeld

18. august 2012

tanjaf88

jeg var på sygehuset i torsdag, der var intet og se, ingen indre blødninger, han kunne ikke se nogle gravidtet men han sagde det var fordi jeg ikke var så langt henne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.