Blokere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. august 2012

Anonym trådstarter

Hej kan man blokere en bruger herinde man ikke ønsker skal se ens indlæg og tråde ??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

twinny

det kan man ikke, mener jeg.

Anmeld

17. august 2012

Anonym trådstarter

twinny skriver:

det kan man ikke, mener jeg.

Øv bøv har Nemlig et familemedlem herinde som snager i alt hvad jeg skriver  Det er træls da hun informere andre i min famile om hvad jeg skriver også 

Anmeld

17. august 2012

twinny

Anonym skriver:

Øv bøv har Nemlig et familemedlem herinde som snager i alt hvad jeg skriver  Det er træls da hun informere andre i min famile om hvad jeg skriver også 

det er irriterende. Øv. Kan du ikke tale med hende om det? Ellers må du oprette en ano profil.

Anmeld

17. august 2012

Isabella_mor

Det kan man ikke..

Men du kan skrive dine indlæg anonymt hvis det er der er noget du ikke vil have de skal vide...

der er jo ingen grænser på hvornår man kan være anonym.. det eneste der ikke er tilladt er at bruge anonymitet til at svine andre brugere med... og det er jo ikke det du har i sinde..

og så kan du også gøre din profil mere anonym. hvis du f.eks. bliver plusmedlem kan du gøre alle dine informationer anonyme, så det kun er dem der er venner med dig herinde der kan se dem. og så kan du også skifte dit brugernavn så det bliver svært for dem at finde dig.

Jeg tror ikke vi har et blokeringssystem på trapperne... 

Anmeld

17. august 2012

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Det kan man ikke..

Men du kan skrive dine indlæg anonymt hvis det er der er noget du ikke vil have de skal vide...

der er jo ingen grænser på hvornår man kan være anonym.. det eneste der ikke er tilladt er at bruge anonymitet til at svine andre brugere med... og det er jo ikke det du har i sinde..

og så kan du også gøre din profil mere anonym. hvis du f.eks. bliver plusmedlem kan du gøre alle dine informationer anonyme, så det kun er dem der er venner med dig herinde der kan se dem. og så kan du også skifte dit brugernavn så det bliver svært for dem at finde dig.

Jeg tror ikke vi har et blokeringssystem på trapperne... 

Tak for svaret jeg opretter også tråde ano som jeg ikke vil have hun ser, men problemet er når jeg skriver i tråde til andre så holder hun øje med mig og sladre til minfamilie ang vores pb osv det er mega træls  Vil lige overveje det med plus medlem men tror desværre stadig at hun "leder" efter mine svar herinde 

Anmeld

17. august 2012

Anonym trådstarter

twinny skriver:

det er irriterende. Øv. Kan du ikke tale med hende om det? Ellers må du oprette en ano profil.

Ja det er så irriterende  Har overvejet en ny profil men ville os være ked af at miste min gamle profil  Pga hun ik kan styre sin nysgerrighed og snakke med hende hjælper ikke da hun altid har været en der render med skader i stor stil 

Anmeld

17. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det er så irriterende  Har overvejet en ny profil men ville os være ked af at miste min gamle profil  Pga hun ik kan styre sin nysgerrighed og snakke med hende hjælper ikke da hun altid har været en der render med skader i stor stil 

Sladder * Hehe 

Anmeld

17. august 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

Tak for svaret jeg opretter også tråde ano som jeg ikke vil have hun ser, men problemet er når jeg skriver i tråde til andre så holder hun øje med mig og sladre til minfamilie ang vores pb osv det er mega træls  Vil lige overveje det med plus medlem men tror desværre stadig at hun "leder" efter mine svar herinde 

det er da også bare rigtig trælst... har du evt prøvet at snakke med hende om det at du ikke bryder dig om det...?? 

Anmeld

17. august 2012

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

det er da også bare rigtig trælst... har du evt prøvet at snakke med hende om det at du ikke bryder dig om det...?? 

Ja det så træls nej har ikke snakket med hende om det fordi hun altid har været en person der render med rigtig meget sladder og lyver også en del. Hun har dny meget med at smørre tygt på sandheden og fortælle forskellige historier til forskellige personer  Så at snakke med hende hjælper vist ikke. 

Det er bare så trælst at få at vide fra andre i min famile at "nå du har nok testdag den og den dag" og du skal da ha mens på lørdag osv  Ej det er så frustrende at min famile næsten ved mere om min cyklus og vores pb end vi selv gør  Ih det er total dårlig stil 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.