Er det en normal tankegang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. august 2012

MilleRasmussen

Jeg skal til NF på tirsdag og min kæreste og jeg glæder os SÅ meget! Men indimellem kommer tanken: " hvad nu hvis der er noget galt, eller det er gået til" og så kan tanken efter være" rolig Mille, du har ikke blødt og har stadig nogle symptomer og maven kan ikke skjules". 

Jeg håber bare alt er vel på tirsdag, da jeg var 8+3 var der fint hjerteblink og det hele, synes bare jeg på det sidste herinde har læst om del der har været til scanning hvor barnet er gået til og der har sat tankerne lidt igang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Mi&Mi

Tillykke med graviditeten :-)
Ja det er meget normalt at tænke sådan.
Var også lidt nervøs ved de scanninger jeg har været til.
Men krydser fingre for at dig og kæresten får en god oplevelse,
Det er simpelthen fantastisk at se den udvikling der sker fra den tidlige scanning til nakkefoldsscanningen :-)

Anmeld

17. august 2012

4xGreve

MilleRasmussen skriver:

Jeg skal til NF på tirsdag og min kæreste og jeg glæder os SÅ meget! Men indimellem kommer tanken: " hvad nu hvis der er noget galt, eller det er gået til" og så kan tanken efter være" rolig Mille, du har ikke blødt og har stadig nogle symptomer og maven kan ikke skjules". 

Jeg håber bare alt er vel på tirsdag, da jeg var 8+3 var der fint hjerteblink og det hele, synes bare jeg på det sidste herinde har læst om del der har været til scanning hvor barnet er gået til og der har sat tankerne lidt igang 

Tror det er helt normalt.. Havde selv alle de tanker med Milo og tror der er rigtig mange der har

Du får lige en kæmpe  Herfra

Anmeld

17. august 2012

Frk. Himmelblå

Helt naturligt.

Skanninger er både af det gode og det onde... Mange unødvendige bekymringer, men det er nu skønt, at vi har muligheden for at tjekke op på de små liv trods alt.

Anmeld

17. august 2012

rogerrasch

MilleRasmussen skriver:

bare rolig jeg havde præcis de samme tanker, om vores barn var helt normalt og om det stadig var inde i maven osv. men bare rolig idag har jeg en søn på 6 måneder så, så længe der ikke er blødning osv. så kan du være helt rolig

Anmeld

17. august 2012

MilleRasmussen

Tusinde tak! Håber det er og tror (lige nu)

For kan ikke skjule det mere, så klassen skal snart have det af vide inden de selv opdager det!

Anmeld

17. august 2012

MorDk

MilleRasmussen skriver:

Tusinde tak! Håber det er og tror (lige nu)

For kan ikke skjule det mere, så klassen skal snart have det af vide inden de selv opdager det!

Sender mange positive tanker....

Anmeld

18. august 2012

MilleRasmussen

Tusinde tak! Jeg håber. Heldigvis ved kun mine forældre, søstre og svigerforældre det. Skal nok give update tirsdag efter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.