Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinna88 skriver: uh, jeg ved ikke en gang hvad forskellen er? Men jeg har med sikkerhed set den slags billeder derude
uh, jeg ved ikke en gang hvad forskellen er? Men jeg har med sikkerhed set den slags billeder derude
hehe sjovt nok så ved jeg faktisk det heller ikke :-) måske de er med i en anden kæde !! hmm aner det ik :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor- til pige skriver: hehe sjovt nok så ved jeg faktisk det heller ikke :-) måske de er med i en anden kæde !! hmm aner det ik :-)
ohhhhh wellllll hehe. men jeg håber at du finder et i tide!
TeamRocket skriver: Vi har både små og store fra hhv silvan og xl byg :-) de kæmpe kostede vist 150 og de små 39.
Vi har både små og store fra hhv silvan og xl byg :-) de kæmpe kostede vist 150 og de små 39.
Ej hvor fedt .. Men typisk at vi ikke har nogle af de butikker i byen øv
Mor- til pige skriver: ihh tak for budet, men desværre ligger ikea alt for langt væk 2½ time herfra og skal nemlig bruge det til en gave imorgen aften
ihh tak for budet, men desværre ligger ikea alt for langt væk 2½ time herfra og skal nemlig bruge det til en gave imorgen aften
ja, det kan jeg godt se det ikke rigtig hjælper.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128