Puha hvor er jeg gal, ked og så skuffet lige nu......
Min datter startede i aflastning hver anden weekend sidst i marts i år.
Så spørger familien om vi kan bytte en weekend i juli, hvilket jeg siger ja til, men da jeg var inde i en depressiv periode, så trak det noget tænder ud, at have hende 3 uger i streg. Men da de så har haft hende på weekend i den weekend, som de skulle tage for mig, så fortæller manden, at de ikke kunne tage min datter de næste 5 uger, da de tog på ferie

De har en kontrakt, der siger at de skal tage hende hver anden weekend - også i ferien.
Nu skulle hun så ud i aflastning i dag efter 5 ugers pause, og så bliver jeg fandme ringet op af vores sagsbehandler, der fortæller, at familien i går pr. mail, har valgt at springe fra som aflastning

Ud over det, så finder jeg ud af, at de havde yderligere en pige i aflastning der ude, noget som jeg aldrig havde fået af vide.
Så jeg har nu fortalt min datter at der igen er nogle voksne, som ikke magtede at være i hendes liv, og min 6 åriges svar var:" jeg kan jo ikke stole på nogen......."
Hold kæft hvor mit hjerte græder for mit barn, fordi nogle voksne har været total blottet for selvindsigt, og lur mig mig om de ikke gik mere op i kroner og ører, end børnenes behov

Skulle lige have luft, for kæft jeg er frustreret i det her