så skuffet over aflastning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.334 visninger
20 svar
0 synes godt om
17. august 2012

wamse

Puha hvor er jeg gal, ked og så skuffet lige nu......

Min datter startede i aflastning hver anden weekend sidst i marts i år.
Så spørger familien om vi kan bytte en weekend i juli, hvilket jeg siger ja til, men da jeg var inde i en depressiv periode, så trak det noget tænder ud, at have hende 3 uger i streg. Men da de så har haft hende på weekend i den weekend, som de skulle tage for mig, så fortæller manden, at de ikke kunne tage min datter de næste 5 uger, da de tog på ferie De har en kontrakt, der siger at de skal tage hende hver anden weekend - også i ferien.

Nu skulle hun så ud i aflastning i dag efter 5 ugers pause, og så bliver jeg fandme ringet op af vores sagsbehandler, der fortæller, at familien i går pr. mail, har valgt at springe fra som aflastning
Ud over det, så finder jeg ud af, at de havde yderligere en pige i aflastning der ude, noget som jeg aldrig havde fået af vide.

Så jeg har nu fortalt min datter at der igen er nogle voksne, som ikke magtede at være i hendes liv, og min 6 åriges svar var:" jeg kan jo ikke stole på nogen......."
Hold kæft hvor mit hjerte græder for mit barn, fordi nogle voksne har været total blottet for selvindsigt, og lur mig mig om de ikke gik mere op i kroner og ører, end børnenes behov

Skulle lige have luft, for kæft jeg er frustreret i det her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

GUSO

wamse skriver:

Så spørger familien om vi kan bytte en weekend i juli, hvilket jeg siger ja til, men da jeg var inde i en depressiv periode, så trak det noget tænder ud, at have hende 3 uger i streg. Men da de så har haft hende på weekend i den weekend, som de skulle tage for mig, så fortæller manden, at de ikke kunne tage min datter de næste 5 uger, da de tog på ferie De har en kontrakt, der siger at de skal tage hende hver anden weekend - også i ferien.

Nu skulle hun så ud i aflastning i dag efter 5 ugers pause, og så bliver jeg fandme ringet op af vores sagsbehandler, der fortæller, at familien i går pr. mail, har valgt at springe fra som aflastning
Ud over det, så finder jeg ud af, at de havde yderligere en pige i aflastning der ude, noget som jeg aldrig havde fået af vide.

Så jeg har nu fortalt min datter at der igen er nogle voksne, som ikke magtede at være i hendes liv, og min 6 åriges svar var:" jeg kan jo ikke stole på nogen......."
Hold kæft hvor mit hjerte græder for mit barn, fordi nogle voksne har været total blottet for selvindsigt, og lur mig mig om de ikke gik mere op i kroner og ører, end børnenes behov

Puha hvor det skærer i mit hjerte stakkels din pige og dig.. Hvor er det uprofessionelt gjort.. Håber det bedste for jer.. til jer..

Anmeld

17. august 2012

bøllen

wamse skriver:

Ej hvad pokker tænker de dog på  Sådan noget gennem tænker man da inden, netop for ikke at skuffe disse børn. Som jo er der af en grund.

Kan sku godt forstå du er gal og skuffet

Anmeld

17. august 2012

Hvem?

wamse skriver:

Kan ikke lade være med at tænke; Så kom ud til mig med hende, jeg er alligevel hjemme hver weekend med mine egne drenge, så en mere fra eller til - og jeg vil sgu ik ha noget for det!

Hvor er det forfærdeligt, at folk går mere op i penge end et barns velbefindende 

Anmeld

17. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hvor er jeg ked af at høre det.
Jeg har tænkt på jer og håbede, det gik godt med hende

stakkels lille pige, der igen er blevet svigtet

Du er meget velkommen til at sende en pb, hvis du har brug for at komme ud med noget, du ikke vil skrive her. Jeg er lutter ører og kender meget til plejefamilie/aflastningssystemet, da mine forældre har været det, siden jeg blev født

til jer begge

Anmeld

17. august 2012

Laulund87

Føj føj føj en opførsel! Ved næsten ikke hvad jeg skal sige for ja hvorfor skulle din datter ikke tænke sådan, efter det

til jer!

Anmeld

17. august 2012

wamse

GUSO skriver:

Puha hvor det skærer i mit hjerte stakkels din pige og dig.. Hvor er det uprofessionelt gjort.. Håber det bedste for jer.. til jer..

Det er virkelig uprofessionelt, altså jeg er simpelthen rystet over dem

Anmeld

17. august 2012

wamse

Bøllen skriver:

Ej hvad pokker tænker de dog på  Sådan noget gennem tænker man da inden, netop for ikke at skuffe disse børn. Som jo er der af en grund.

Kan sku godt forstå du er gal og skuffet

Lige præcis, det er jo børn og familier, som af sagens natur har specielle behov, ellers fik vi jo ikke tildelt aflastning Så forstår simpelthen ikke, at de har haft så lidt selvindsigt

Anmeld

17. august 2012

wamse

Hvem? skriver:

Kan ikke lade være med at tænke; Så kom ud til mig med hende, jeg er alligevel hjemme hver weekend med mine egne drenge, så en mere fra eller til - og jeg vil sgu ik ha noget for det!

Hvor er det forfærdeligt, at folk går mere op i penge end et barns velbefindende 

Bliver fandme så gal fordi de heller ikke får det afsluttet på en ordenlig måde
De har haft 5 uger til at få det her meldt ud, og så dagen før, at hun skal der ud

Anmeld

17. august 2012

wamse

PT skriver:

Hvor er jeg ked af at høre det.
Jeg har tænkt på jer og håbede, det gik godt med hende

stakkels lille pige, der igen er blevet svigtet

Du er meget velkommen til at sende en pb, hvis du har brug for at komme ud med noget, du ikke vil skrive her. Jeg er lutter ører og kender meget til plejefamilie/aflastningssystemet, da mine forældre har været det, siden jeg blev født

til jer begge

1000 tak for dit tilbud

Jeg har valgt at holde en hygge aften med hende, og i morgen aften hygger hun sig ude ved mormor.
Min sagsbehandler havde en anden familie i tanke, som ville kunne fungerer midlertidigt, så det håber jeg falder i hak, for det er en familie, som har fungeret som aflastning i mange år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.