Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er gravid og meget kort henne, derfor anonym Vi har en datter der hedder Jessica og får vi en pige igen skal hun hedde Emily Men drengenavn er en by i Rusland, da kæresten disser dem alle sammen Nvne jeg godt kan lide er: Kian, Liam og Jamie Kom med en masse forslag, nu hvor I kan se hvilken smag vi har i navne God weekend til alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jaden
Er også selv ret vild med Kian og Jamie
Anonym skriver: Er gravid og meget kort henne, derfor anonym Vi har en datter der hedder Jessica og får vi en pige igen skal hun hedde Emily Men drengenavn er en by i Rusland, da kæresten disser dem alle sammen Nvne jeg godt kan lide er: Kian, Liam og Jamie Kom med en masse forslag, nu hvor I kan se hvilken smag vi har i navne God weekend til alle
Jeg kan godt lide Jamie De andre er jeg ikke så vilde med.
Jessica og
Kristoffer
Ricky
Nicki
Nicolas/Nikolas/Nicholas
Tristan
Mike
Micas
Milan
Mason
Matti
Theis
Tak for bud begge 2 Flere??
Esben
Viktor
Thor
Geo
Lasse
Sian
Kevin
Loke
Martin
Morten...
MortilElias2010 skriver: Esben Viktor Thor Geo Lasse Sian Kevin Loke Martin Morten...
Hihii der var ikke ET navn jeg syns om Tror måske at problemet er at JAMIE er NAVNET!!Meeeeen der skal jo være 2 der er enige
Josh, jeff eller jamie
Anonym skriver: Hihii der var ikke ET navn jeg syns om Tror måske at problemet er at JAMIE er NAVNET!!Meeeeen der skal jo være 2 der er enige
Præcis, og nu kom jeg så med bud på hvad din kæreste måske vil kunne lide. Er jo ikke i tvivl om dine præferencer
Noah
Liam
Charlie
Jack
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128