48 dage tilbage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. august 2012

Deaktiveret profil

Så er der KUN 48 dage tilbage til termin, jeg syntes det er lige om hjørnet, mens andre vil mene der er lang tid endnu.. Jeg er så glad for at være nået så langt, men det er godt nok også, ved at være hårdt nu og især i denne sommervarme!

Jeg kan godt lide at være forberedt, så jeg er igang med at pakke tasken/Taskerne til sygehuset og jeg vil bare sikre mig at jeg ikke har glemt noget. 

Til baby: Bleer, stofble, sut, tøj i str 50 & 56, en heldragt/kørepose, hue, dyne og evt. en bamse eller legetøj.

Mor & Far: Kamera, mobil, lader, snacks, læbepomade, shampoo/balsam, afslappende løst tøj til mig, tshirt til far, underbukser til far, amme bh, ammeindlæg, vandrejournal, trusser, bind, børste, tandbørster, tandpasta, sutsko/klipklapper, autostol, sokker, deo, elastikker... 

Er der noget jeg har glemt?? 

På forhånd mange tak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror da de fleste sygehuse har bleer til baby og bind til mor, så det behøver du ik pakke!! 

Tror heller ik du får brug for kørepose, da det jo ik er så koldt endnu til den tid. 

Vi havde computer med, bøger til begge og blade + dagens avis.  

Nej syntes nu også at den sidste tid bare fløj afsted! Vh stine

Anmeld

17. august 2012

Deaktiveret profil

StineW79 skriver:

Tror da de fleste sygehuse har bleer til baby og bind til mor, så det behøver du ik pakke!! 

Tror heller ik du får brug for kørepose, da det jo ik er så koldt endnu til den tid. 

Vi havde computer med, bøger til begge og blade + dagens avis.  

Nej syntes nu også at den sidste tid bare fløj afsted! Vh stine

Ja tror også de har bind og bleer, men det var mere for en sikkerheds skyld..  

Jeg er ikke meget til at læse blade mm, men har pakket nogle Vmax blade til min kæreste.. Det plejer han nu at få tiden til at gå meget godt med.. 

Anmeld

17. august 2012

StineW79

Camillamuz skriver:

Ja tror også de har bind og bleer, men det var mere for en sikkerheds skyld..  

Jeg er ikke meget til at læse blade mm, men har pakket nogle Vmax blade til min kæreste.. Det plejer han nu at få tiden til at gå meget godt med.. 

Uha jeg elsker et godt sladre blad, men syntes de er alt for dyre! Så lige de dage vi sku være indlagt forkælede jeg mig selv med alle mine ynglings blade 

Øhav med en god bog i stedet for? Vh stine

Anmeld

17. august 2012

Deaktiveret profil

StineW79 skriver:

Uha jeg elsker et godt sladre blad, men syntes de er alt for dyre! Så lige de dage vi sku være indlagt forkælede jeg mig selv med alle mine ynglings blade 

Øhav med en god bog i stedet for? Vh stine

Ehm.. Nogen gange er det også sjovt nok at læse i blade, det keder mig bare alt for hutigt.. :-) Prøver tit at købe et blad, men efter 10 sider så gider jeg faktisk ikke kigge mere..  Og bøger er slet ikke mig heller.. Så jeg ved faktisk ikke hvad jeg kan underholde mig selv med imens, måske bare ligge og slappe af, (Hvis jeg kan komme til det..) 

Anmeld

17. august 2012

StineW79

Camillamuz skriver:

Ehm.. Nogen gange er det også sjovt nok at læse i blade, det keder mig bare alt for hutigt.. :-) Prøver tit at købe et blad, men efter 10 sider så gider jeg faktisk ikke kigge mere..  Og bøger er slet ikke mig heller.. Så jeg ved faktisk ikke hvad jeg kan underholde mig selv med imens, måske bare ligge og slappe af, (Hvis jeg kan komme til det..) 

Hvis i tager computer med, ka i se dvd film! Men ja tiden ska nok gå hurtig alligevel. Man ska jo både lære baby at kende, spise og sove osv! Vh stine

Anmeld

17. august 2012

christina92

Camillamuz skriver:

Så er der KUN 48 dage tilbage til termin, jeg syntes det er lige om hjørnet, mens andre vil mene der er lang tid endnu.. Jeg er så glad for at være nået så langt, men det er godt nok også, ved at være hårdt nu og især i denne sommervarme!

Jeg kan godt lide at være forberedt, så jeg er igang med at pakke tasken/Taskerne til sygehuset og jeg vil bare sikre mig at jeg ikke har glemt noget. 

Til baby: Bleer, stofble, sut, tøj i str 50 & 56, en heldragt/kørepose, hue, dyne og evt. en bamse eller legetøj.

Mor & Far: Kamera, mobil, lader, snacks, læbepomade, shampoo/balsam, afslappende løst tøj til mig, tshirt til far, underbukser til far, amme bh, ammeindlæg, vandrejournal, trusser, bind, børste, tandbørster, tandpasta, sutsko/klipklapper, autostol, sokker, deo, elastikker... 

Er der noget jeg har glemt?? 

På forhånd mange tak! 

Jeg har kun 50 dage til termin i dag

Og er hel enig med dig, er også næsten færdig med listen til tasken, dog er jeg ikke begyndt at pakke den endnu.

Skal lige have vasket sengetøj og tøj, så går jeg i gang

Din liste ligner meget min... Så med mindre der er noget vi begge har glemt tror jeg du er godt på vej.

Hilsen en "med-tyk" i sommervarmen

Anmeld

17. august 2012

GønskE

Sut ser sygehusene helst ikke man har med eller prøver at give for efter 2 uger.. 

Og det også dumt at prøve at give, da baby skal lære at sutte fra brystet og ikke sut :-))

Anmeld

17. august 2012

Deaktiveret profil

christina92 skriver:

Jeg har kun 50 dage til termin i dag

Og er hel enig med dig, er også næsten færdig med listen til tasken, dog er jeg ikke begyndt at pakke den endnu.

Skal lige have vasket sengetøj og tøj, så går jeg i gang

Din liste ligner meget min... Så med mindre der er noget vi begge har glemt tror jeg du er godt på vej.

Hilsen en "med-tyk" i sommervarmen

dejligt med endnu en der godt kan lide at der er styr på tingene..  Godt at høre at jeg umiddelbart ikke mangler noget, kan heller ikke komme i tanke om mere.. 

50 dage, puha.. Det er jo også lige som snart.. 

Anmeld

17. august 2012

christina92

Camillamuz skriver:

dejligt med endnu en der godt kan lide at der er styr på tingene..  Godt at høre at jeg umiddelbart ikke mangler noget, kan heller ikke komme i tanke om mere.. 

50 dage, puha.. Det er jo også lige som snart.. 

jeps! Der er ikke længe til længere  Ved i hvad i venter jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.