Ualmindeligt sulten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.315 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. maj 2009

Mathilde

Jeg har brug for at godt råd (hvis der da findes et råd for mit problem)
Jeg er blevet sindssygt sulten på det sidste... Jeg kan spise og spise og spise og spise lidt mere
Jeg spiser godt og sundt mad, fx havregrød til morgenmad med frugt, rugbrød til middagsmad og ALTID aftensmad med grønt osv. Men for pokker, jeg kan nemt spise 5 rugbrødsmadder til middagsmad og så være sulten igen 1 time efter  det samme med morgenmad. Efter en stor! portion havregrød og frugt går der ikke lang tid før jeg bliver sulten igen. Det føles helt som om der er hul i maven

Nogle der kender det eller har et godt forslag til hvad jeg kan gøre?

Knus Mathilde 31+1 og + 9-10kg som helst ikke skulle blive til mere end +12kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

SaNiNa

uuuh ja, den er alt for kendt her... jeg er begynd på at spise meget små måltider men så en gang i time eller hver 1½ time... kan med lethed på en dag nå op på 5-6 gulerødder og 5-8 stk frugt plus 2 skiver rugbrød og så masser af grønsager til aften, spiser så ikke så meget pålæg af kød...

men det har hjulpet mig at spise rigtig mange gange i løbet af dagen da maven sækken jo bliver trykket så der ikke er så meget plads og det tager osse noget længer tid enden det er nede....

har taget ca 10 kg på nu og har 22 dag tilbage

Anmeld

14. maj 2009

Heidi.

Mathilde skriver:

Jeg har brug for at godt råd (hvis der da findes et råd for mit problem)
Jeg er blevet sindssygt sulten på det sidste... Jeg kan spise og spise og spise og spise lidt mere
Jeg spiser godt og sundt mad, fx havregrød til morgenmad med frugt, rugbrød til middagsmad og ALTID aftensmad med grønt osv. Men for pokker, jeg kan nemt spise 5 rugbrødsmadder til middagsmad og så være sulten igen 1 time efter  det samme med morgenmad. Efter en stor! portion havregrød og frugt går der ikke lang tid før jeg bliver sulten igen. Det føles helt som om der er hul i maven

Nogle der kender det eller har et godt forslag til hvad jeg kan gøre?

Knus Mathilde 31+1 og + 9-10kg som helst ikke skulle blive til mere end +12kg

JA.. i alle graviditeter.. og hvis jeg ikke spiste fik jeg kvalme..

Anmeld

14. maj 2009

SaNiNa

Heidi-Godsk skriver:

JA.. i alle graviditeter.. og hvis jeg ikke spiste fik jeg kvalme..

den med hvis du ikke spise har jeg især om morgen skal have min kakao og morgenmad inden for 5 sek ellers kaster jeg op...

Anmeld

14. maj 2009

Sweet1978

Ja kender det godt, men et gammelt ordsprog siger jo også at man skal spise for 2....

Anmeld

15. maj 2009

Mathilde

Rart at det ikke kun er mig der er sulten som en hest... Hmm ja jeg må prøve med en masse små måltider og se om det virker. Det bliver det nødt til for vægten behøver ikke at stige ret meget mere....
Tak for svar

Anmeld

15. maj 2009

4xGreve

Sådan havde jeg det også i min gravaditet og har det stadig, men bare spis en masse små og sunde måltider, så er dte sunder en at spise 3 store, jeg spiser ca hver 30min-1time og der tager jeg noget frugt eller grønsager, og 3 gange om dage spiser jeg nogen ordenligt måltider med mad der er noget kød mm. i... og som fylder godt...

Held og lykke med din garviditet, du lyder som en meget sund gravid!

Anmeld

17. maj 2009

Lone Jakobsen

jeps, kender det også godt.
spiser mange små måltider....hele dagen lang. plejer at sige til min mand at hvis jeg ikke skal tisse så er jeg sulten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.