ang. hash debatten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. august 2012

MorTil2<3

At lovliggøre hash'en bekæmper IKKE kriminaliteten.....

Hvad så med kokain, heroin, amfetamin og alle de andre stoffer.?? Det bliver da bare dem de slås om i stedet!

Se bare hvor unge mennesker er i dag når de begynder på noget så ''uskyldigt'' = lovligt, som at drikke?

Hvis hash'en var lovlig ville det sku da blive brugt lige sådan...

Hash misbrug er lige så ødelæggende som alle de andre misbrugsformer er !

Jeg blir så arrig når nogen taler for at få det lovligjort altså, hvad skal det ikke ende med? De kriminelle vil jo altid finde på noget, det er ligesom derfor de ER kriminelle!

Alle dem der sælger hash ulovligt, går jo ikke hen og tager sig en uddannelse bare fordi deres hashforetning halter pga. lovliggørelse! Nej, de finder sku da bare noget andet at lave sorte penge på!

Så også lige at ''fortaleren'' for dette skrev noget med at ''skulle mad så også forbydes'' (da der også er mange der ikke kan kontrollere det) Øhhh... Mad er nødvendigt for os, for at vi kan leve... Det tror jeg ikke lige at hash er!

Desuden hvem vil ha at ens børn vokser op i en verden hvor man tolerere den slags rusmidler, BARE fordi de tror det bekæmper kriminaliteten.... Er vores system og politi virkelig så dårlige at der skal SÅ DRASTISKE midler til at stoppe kriminaliteten....

SØRGELIGT!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Pige2009

Tjaaa... Er for så vidt enig med dig noget af vejen. SÅ lige i Nyhederne igår, at politiet endnu ikke havde været på Christiania i år

Anmeld

17. august 2012

Bassemor<3

Er meget enig med dig !!

jeg er også SINDSYGT træt af folk det snakker om hash som om "det er da ingenting" Hash er ødelæggende og smadre hjernen lige som andre rusmidler INCL. ALKOHOL !

Anmeld

17. august 2012

isabellasmor

Bassemor<3 skriver:

Er meget enig med dig !!

jeg er også SINDSYGT træt af folk det snakker om hash som om "det er da ingenting" Hash er ødelæggende og smadre hjernen lige som andre rusmidler INCL. ALKOHOL !

Anmeld

17. august 2012

MorDk

Bassemor<3 skriver:

Er meget enig med dig !!

Anmeld

17. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
MorTil2<3 skriver:

Hvad så med kokain, heroin, amfetamin og alle de andre stoffer.?? Det bliver da bare dem de slås om i stedet!

Se bare hvor unge mennesker er i dag når de begynder på noget så ''uskyldigt'' = lovligt, som at drikke?

Jeg blir så arrig når nogen taler for at få det lovligjort altså, hvad skal det ikke ende med? De kriminelle vil jo altid finde på noget, det er ligesom derfor de ER kriminelle!

Alle dem der sælger hash ulovligt, går jo ikke hen og tager sig en uddannelse bare fordi deres hashforetning halter pga. lovliggørelse! Nej, de finder sku da bare noget andet at lave sorte penge på!

Så også lige at ''fortaleren'' for dette skrev noget med at ''skulle mad så også forbydes'' (da der også er mange der ikke kan kontrollere det) Øhhh... Mad er nødvendigt for os, for at vi kan leve... Det tror jeg ikke lige at hash er!

Desuden hvem vil ha at ens børn vokser op i en verden hvor man tolerere den slags rusmidler, BARE fordi de tror det bekæmper kriminaliteten.... Er vores system og politi virkelig så dårlige at der skal SÅ DRASTISKE midler til at stoppe kriminaliteten....

SØRGELIGT!

Hvor er det bare SÅ godt skrevet!! Kan ikke være mere end fuldstændig enig med dig!! Jeg selv er chokeret over at der er nogen der vil have det lovliggjort  Hvad søren er det for en verden vores børn så skal vokse op i hvis det blev lovligt!! Tør jeg slet ikke tænke på...

Anmeld

17. august 2012

miig1989

MorTil2<3 skriver:

SØRGELIGT!

Anmeld

17. august 2012

twinny

så enig. Det er utroligt at der overhovedet er debat om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.