Dækker forsikringen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.135 visninger
24 svar
0 synes godt om
17. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg er virkelig ikke inde i dette her forsikrings haløj. 

sagen er den vores 10 mdr gammelkat er begyndt at hænge sig i terrassedøren hvilket vil sige den er total ødelagt af kradsmærker allerede. vi bor i en boligforening og er først flyttet ind i juni så det er jo hurtig den er blevet grim. hvordan ser den så ikke ud om 5-7 år det bliver jo sindsyg dyrt at få skiftet den dør, og vinduskarme. han har masser af legetøj og kæmpe kradsetræ. det er når han ser dyr udenfor eller på døren så prøver han at fange dem og hænger sig fast i karmene i døren med sine klør!! vi prøver af få ham til at lade vær men går ikke så godt  dækker alm forsikring sådan ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Nettemor

Det kommer meget an på hvilken forsikring du har..

Anmeld

17. august 2012

come2

Anonym skriver:

sagen er den vores 10 mdr gammelkat er begyndt at hænge sig i terrassedøren hvilket vil sige den er total ødelagt af kradsmærker allerede. vi bor i en boligforening og er først flyttet ind i juni så det er jo hurtig den er blevet grim. hvordan ser den så ikke ud om 5-7 år det bliver jo sindsyg dyrt at få skiftet den dør, og vinduskarme. han har masser af legetøj og kæmpe kradsetræ. det er når han ser dyr udenfor eller på døren så prøver han at fange dem og hænger sig fast i karmene i døren med sine klør!! vi prøver af få ham til at lade vær men går ikke så godt  dækker alm forsikring sådan ting?

Hvis det er en ansvarforsikring på katten dækker den ikke.

Indbo gør heller ikke.

Det er af egen regning.

Anmeld

17. august 2012

Anonym trådstarter

øhm.. Tror nok det er alm indbo 

Anmeld

17. august 2012

Maise86

Det tror jeg bestemt ikke i skal regne med. Desværre

Anmeld

17. august 2012

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Det tror jeg bestemt ikke i skal regne med. Desværre

øv for sådan en dør er vel monster dyr!! har fortrudt vi fik ham for han er i alt og laver ballade konstant. men kan ikke sende ham tilbage på internatet 

Anmeld

17. august 2012

katrine26

en ide kunne være at i sætter et ekstra brædt op, der hvor han hænger med klørne, så er det kun de to huller fra skruerne i skal lave den dag i flytter..

katrine26

Anmeld

17. august 2012

Anonym trådstarter

katrine26 skriver:

en ide kunne være at i sætter et ekstra brædt op, der hvor han hænger med klørne, så er det kun de to huller fra skruerne i skal lave den dag i flytter..

katrine26

det er desværre for sent han har allerede over kradset alle vinduslister/karme og dør  

Anmeld

17. august 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hvorfor ringer i ikke og hører forsikringen? Altså ikke sig at i har en skade men at i ville forhøre jer om det eventuelt dækkede hvis det skulle være,  så kan de nemlig ikke bare sige noget andet lige pludselig.

Og så optag samtalen - ærgeligt at man skal gøre sådan i dagens danmark, men det er mit bedste råd 

Vi ringede nemlig engang og forhørte os og der fik vi af vide at det dækkede og da vi så stod og skulle bruge vores "mundtlige aftale", så var det fis og humbug og det dækkede ikke noget.

Anmeld

17. august 2012

Solstrålebørn

Tror heller ikke I skal regne med forsikringen dækker sådan noget... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.