Har i tricks??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. august 2012

MyLove E

Lige siden Elias var helt lille, når han så har haft vilde skrige ture hvor vi intet kunne gøre. Ja så var der altid en ting der virke:-) FODBAD :-):-):-):-):-)

I nat vågne han så i et KÆMPE skrig. Og jeg kunne ikke stoppe ham. I 20min bare skreg og skreg. Han ville ikke ha sut eller putte ved os. Det hjælp heller ikke at gå med ham.

Så ville give ham lidt vand og kom i tanke om at vi kunne jo prøve fodbad . Og yes det virke igen.. Så kunne han falde i søvn inde ved os:-)

Hvad er jeres tricks ? :-):-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

2721

Hvis det er om natten hvor han stadig sover, har det næsten altid hjulpet at sidde og hygge snakke meget stille og roligt.
Hvordan det nu skal lade sig gøre nu hvor jeg er blevet enlig, ved jeg ikke helt

Anmeld

17. august 2012

dorthemus

Hahaha hvor sjovt

Runa vil ikke I seng i øjeblikket og græder og blir meget vred...her hjælper det at sige "Magnus/Nanna/Julie/Hanne/Maria/Asger osv skal også sove".....alle fra vuggestuen...OG mormor og morfar

Der kan godt tage sin tid

Anmeld

17. august 2012

MyLove E

Bøllemyr skriver:

Hvis det er om natten hvor han stadig sover, har det næsten altid hjulpet at sidde og hygge snakke meget stille og roligt.
Hvordan det nu skal lade sig gøre nu hvor jeg er blevet enlig, ved jeg ikke helt

Det er jeg ked af du er blevet:-( Håber du er ok:-)

Anmeld

17. august 2012

MyLove E

dorthemus skriver:

Hahaha hvor sjovt

Runa vil ikke I seng i øjeblikket og græder og blir meget vred...her hjælper det at sige "Magnus/Nanna/Julie/Hanne/Maria/Asger osv skal også sove".....alle fra vuggestuen...OG mormor og morfar

Der kan godt tage sin tid

Hi det er sku også ret sjovt:-):-)

Anmeld

17. august 2012

Ciss

Her hjælper det at give bamsen et glas vand.  (Jeg ignorerer ham totalt. Spørger bamsen om den vil have vand, nikker med dens hoved, hjælper den med at holde glasset, laver slurpelyde når den "drikker" osv)

Han kan ikke lade være med at blive interesseret - så får han lidt vand selv også. og så begynder han at blive så rolig, at det er muligt at få ham til at ligge i sengen igen.

Anmeld

17. august 2012

MyLove E

Ciss skriver:

EHer hjælper det at give bamsen et glas vand.  (Jeg ignorerer ham totalt. Spørger bamsen om den vil have vand, nikker med dens hoved, hjælper den med at holde glasset, laver slurpelyde når den "drikker" osv)

Han kan ikke lade være med at blive interesseret - så får han lidt vand selv også. og så begynder han at blive så rolig, at det er muligt at få ham til at ligge i sengen igen.

Ej det er vildt sødt:-) Dejligt bamse altid vil ha lidt og drikke måske jeg også skal prøve det:-):-)

Anmeld

17. august 2012

2721

Tauf skriver:

Det er jeg ked af du er blevet:-( Håber du er ok:-)

Det skal du ikke tænke på
Det gik bare op for
Mig i skrivenstund at jeg ikke længere havde den mulighed

Anmeld

17. august 2012

Ciss

Tauf skriver:

Ej det er vildt sødt:-) Dejligt bamse altid vil ha lidt og drikke måske jeg også skal prøve det:-):-)

Ja, den bamse er min meget gode ven!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.