Har i tricks??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. august 2012

MyLove E

Lige siden Elias var helt lille, når han så har haft vilde skrige ture hvor vi intet kunne gøre. Ja så var der altid en ting der virke:-) FODBAD :-):-):-):-):-)

I nat vågne han så i et KÆMPE skrig. Og jeg kunne ikke stoppe ham. I 20min bare skreg og skreg. Han ville ikke ha sut eller putte ved os. Det hjælp heller ikke at gå med ham.

Så ville give ham lidt vand og kom i tanke om at vi kunne jo prøve fodbad . Og yes det virke igen.. Så kunne han falde i søvn inde ved os:-)

Hvad er jeres tricks ? :-):-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

VØS

Hvis han er helt oppe at ringe og bare slet ikke er til at tale ned, pakker jeg ham ind i dynen og går et smut ud i haven. Så kan han få lidt frisk luft og der er måske andet der lige tager fokus, så han lige pludselig er til at få kontakt med igen.
Så går jeg snakker stille og roligt til ham et par minutter og så ellers ind i seng igen.
Det har vi haft held med, måske er det noget i kan bruge

Anmeld

17. august 2012

MyLove E

VØS skriver:

Hvis han er helt oppe at ringe og bare slet ikke er til at tale ned, pakker jeg ham ind i dynen og går et smut ud i haven. Så kan han få lidt frisk luft og der er måske andet der lige tager fokus, så han lige pludselig er til at få kontakt med igen.
Så går jeg snakker stille og roligt til ham et par minutter og så ellers ind i seng igen.
Det har vi haft held med, måske er det noget i kan bruge

Det gør min mand også nogen gange:-)

Anmeld

17. august 2012

Clotte

Her skal vi bare spille "Musens Sang" så falder hun som regel til ro :-)

http://www.youtube.com/watch?v=nrGQXgu5tVo&list=PL2BE09303C8102A78&index=1&feature=plpp_video

Clotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.