grundet den blog jeg påtænker at starte op med ikke angiver hvem jeg er skriver jeg denne tråd anonym..
jeg er meget i tvivl om folk ville gide at læse den slags blog så prøver lige med jer, og giver jer et lille uddrag fra den ..
Man tager en rask beslutning og slæber ungen der hænger under ens armen ud i bilen mens man pruster som 10 flodheste der løber et marathon, pakker bilen inden man triller op til årets første ( faktisk flere års første ) træning for man ved at nu er det NU der skal ske noget..
Yeaps sådan startede min morgen og her står jeg så nu og er ved at nedlægge en crossmaskine der allermest lyder som om den er ved at knække under mig.. Brian og Bobby nede fra den lokale grill gloede godt nok noget da jeg kom anstigende med barnevogn, tasker, flasker og en unge under armen - men det er altså NU at hende der Erna ridelærelår med røvgevir, mormor arme og hænge babser bliver skal skiftes ud med smækre, stramme og pompøse Pamella, også må de altså tænke hvad de vil, for jeg skal nok vise hele verdenen at jeg godt kan (men shit der er lang vej endnu)..
Aaaargh endnu en af de gange hvor man bagefer tænker for sig selv " Helt ærlig musling hvorfor var det at du startede denne samtale?!" Jeg kontaktede en af de såkaldte "veninder" som jeg har vedr en tanke jeg havde gjort mig og da jeg havde åbnet munden en mikro meter startede hendes haglgevær med at skyde mig ned - som i fuldstændig, havde jeg været en skydeskive var jeg gennemhullet.. Det sjove var jo så bare at det problem jeg kom med var det samme problem som hun var igennem for små 2½ år sidden ( må hun nok have glemt ) for de ting hun sagde til mig var STIK MODSAT af hvordan vi andre måtte tale eller rådgive hende dengang, havde vi sagt som hun sagde til mig havde hun " fyret os" som veninder.. men hvorfor er det lige at man har en veninde som man faktisk ikke gider at dele sine tanker med fordi man ved hun altid mener hun er 1 millioner gange bedre, eller har det 1 million gang værre ? Jesus - må vidst få ryddet ud i "veninder" men hvordan gør man lige det?
Det er lige uddrag fra forskellige steder i bloggen - men hvad synes I ?
Min blog kommer til at handle om livet som enlig mor, kampene mod kg'ene, mit livs store fristelse: Luksus vare, det at forene ens kærlighed som at være mor med det at være et individ samtidig med uden at miste for meget nogen af tingene...
Håber I vil give brugbar og konstruktiv feed-back 

Du slår en undeholdende tone an, når du beretter om let genkendelige hverdagssituationer. Det er et rigtig godt udgangspunkt for en "kaffepause"-blog af den slags, man lige kigger ind til, når man er mellem opgaver ved pc'en.
Men jeg vil råde dig til at skrive lidt "renere", hvis du da har til formål at nå de mange læsere. Du er super til at male scenarier for os (Bobby fra den lokale grill osv.), men indimellem får den lidt for meget kulør, og det kan mere eller mindre bevidst tolkes som en lav forventning til os læsere/at du ikke tiltror os egen forestillingsevne.. Man bliver som læser glad, når man selv får lov at regne lidt ud også (så føler man sig klog, og det kam vi jo li'!) Så se om du kan få lidt flere hen/antydninger frem, hvor du lader os lave konklusionen (så vi kan føle os inviteret med).
Eksempel: Du skriver noget om Pamela.. her kunne du have ladet os gætte, at det er hende, du har i tankerne, - som fx ved at beskrive hende på en humoristisk måde.. Jeg selv ville nu ikke bruge hende, da hun jo har opereret sig til sit look, og du selv står i fitmesscentret, - jeg ville nok vælge at sammenligne mig med en mere workout-baseret sex-bombe, - kunne være Madonna eller whoever..
Håber, det gave mening for dig.