Ulempe og fordele ved at have garage til bilen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.793 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Anonym trådstarter

Hej vil i skrive hvilke fordel og ulemper der er ved at eje bil garage?

Og hvor stor chance er der for skimmelsvamp? Kan det ødelægge dæk og bilen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

wamse

Altså jeg har ikke hørt om ulemper ved en garage, hverken fra mig selv, da jeg havde garage og bil, eller fra venner med det.

Anmeld

17. august 2012

2721

Eneste ulempe jeg kan komme på er det tager længere tid at komme afsted. Men det er jo max et par min. der er tale om

Anmeld

17. august 2012

2721

Eneste ulempe jeg kan komme på er det tager længere tid at komme afsted. Men det er jo max et par min. der er tale om

Anmeld

17. august 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Jeg har kun fordele..

Du skal ikke skrabe frost af ruderne
Bilen koger aldrig op i solskin
Den bliver heller aldrig sådan rigtig kold når ruderne ikke fyldes af frost..

Så kun fordele

Anmeld

17. august 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad du mener??

en garage giver da ikke skimmelsvamp?.... medmindre du stiller en bil der ind med våde sæder og lader den stå der i mrd vis...

Dæk kan ikke mugge.... de kan blive trykket flade, når de står stille for længe også må man købe nye. Der er jo derfor at man ligger sine vinter dæk ovenpå hinanden, så de bevarer sin runde form.

En bil har bedst af at blive opbevaret i garage i længere tid, så er den jo i ly for regn- der får den til at rust. Solen der falmer lakken og tørrer gummilister ud osv.

men er det bare i dagligdagen du mener, jamen så er du jo fri for at af-ise bilen om vinteren, og den er ikke hed om sommeren, der er ingen fugle der skider på den (ætser lakken) ingen træer der laver alger på den..... er garagen i forbindelse med dit hus, så kan du gå tørskoet lige ind i den

Anmeld

17. august 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svare vi skal betale 200 kr hver måned for at ha garage , er det det værd

Anmeld

17. august 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Tak for jeres svare vi skal betale 200 kr hver måned for at ha garage , er det det værd

det er jo jer der skal tænke over om det er det værd..

Nu bor vi i hus, og har direkte adgang til huset fra garagen, og jeg elsker at jeg kan komme tør ud i bilen og tør ind igen hvis det regner..

Men derudover, så sparer man altså rigtig meget tid om vinteren ved at have garage, for du skal jo ikke stå og skrabe is af bilen om morgenen..

Anmeld

17. august 2012

Dinna88

Anonym skriver:

det synes jeg bestemt det er. Der er SÅ mange ulemper ved ikke at have garage, som du jo kan læse i nogle af de andre svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.