Kender I det?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Zafir

Kender det, når ens store dejlige pige er kommet hjem fra skole... Har været helt skeløjet af træthed og lidt varm. Så siger man til hende, at det bare er fordi det er hårdt at starte i skole igen...
Så har hun mareridt og vågner febervarm, men har det nogenlunde om morgenen. Man sender hende afsted i skole igen og siger, hvsi hun får det dårligere, må hun tage hjem fra skole...

I morges har hun stadig feber. Efter to dage i skole, som halv-sløj/hel-sløj... Vi aftaler at hun skal blive hjemme og hende og farmand kører til lægen i akuttiden.

Så har hun halsbetændelse og har fået pencilin Nu har hun kastet op et par gange hertil aftenen... Fået en panodil og er godt igang med pencilinen. Nu er hun lidt friskere igen..

Hun håber at hun bliver frisk nok til at komme med Bedstelars og Bedstevivi i weekenden...
Det krydser vi fingre for!

- Men så sidder man bare og føler sig som en rigtig ravnemor, fordi man bare smider hende afsted i skole også er hun i virkeligheden syg... - Suk. Men nu er hun jo heldigvis ved at få det bedre Det er dejligt.

God bedring mors dejlige mus. <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

twinny

slemme slemme moar.

rigtig god bedring til lillepigen.

Anmeld

17. august 2012

Zafir

twinny skriver:

slemme slemme moar.

rigtig god bedring til lillepigen.

Tak.

Anmeld

17. august 2012

wamse

God bedring med hende

Anmeld

17. august 2012

Lone Jakobsen

prøvede en vinter hvor hele familien blev ramt af streptokogger. efter endt pencilinkur blev min datter ved med at klage over at hun ikke var helt rask. men mor her sendte hende i skole fordi hun ikke havde feber.

hun kom træt hjem og fik 39 i feber om aftenen. dagen efter fik hun konstateret svine influenza

så ja du kan tro jeg kender det man har det bare skidt med sig selv bagefter

Anmeld

17. august 2012

Zafir

Lone Jakobsen skriver:

prøvede en vinter hvor hele familien blev ramt af streptokogger. efter endt pencilinkur blev min datter ved med at klage over at hun ikke var helt rask. men mor her sendte hende i skole fordi hun ikke havde feber.

hun kom træt hjem og fik 39 i feber om aftenen. dagen efter fik hun konstateret svine influenza

så ja du kan tro jeg kender det man har det bare skidt med sig selv bagefter

Ai - troede det var slut med den der svine influenza... :-S

Anmeld

19. august 2012

Lone Jakobsen

Zafir skriver:

Ai - troede det var slut med den der svine influenza... :-S

det blev det også den vinter ;-) tror det er 2 år siden

Anmeld

19. august 2012

Zafir

Lone Jakobsen skriver:

det blev det også den vinter ;-) tror det er 2 år siden

OK -

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.