Uren hud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.311 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Anonym trådstarter

Har brug for at være ano, da jeg ikke ønsker folk skal se anderledes på mig over uren hud i ansigtet.

Er der nogen som har nogle gode råd til hvordan man får bugt med uren hud i ansigtet?? og fedet hud??

har prøvet diverse cremer, de virker ikke...

har prøvet at rense huden med dagvreme og aften creme- det blev det kun værre af..

Har prøvet at væske det med mild sæbe (5 i ph værdi) men os uden held

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Miss Church

Jeg har hørt at saltvand skulle være rigtig godt. Har dog aldrig selv prøvet det, så ved ikke om det virker, men du kunne evt. google det? 

Held og lykke med det. Det er sååå træls med uren hud 

Anmeld

16. august 2012

4xGreve

Anonym skriver:

Har brug for at være ano, da jeg ikke ønsker folk skal se anderledes på mig over uren hud i ansigtet.

Er der nogen som har nogle gode råd til hvordan man får bugt med uren hud i ansigtet?? og fedet hud??

har prøvet at rense huden med dagvreme og aften creme- det blev det kun værre af..

Jeg har prøvet en creme fra apoteket dethedder Vichey (staves) og på mig virket den... Men er det meget slemt har apoteket jo også andet du kan få for at behandle det..

Men det kan jo også være simple ting som mindre fedt i maden, undgå chokolade og chips mm. 

Vask dit ansigt hver dag undgå at brug for fed creme (prøv evt. Nogen cremer fra body shop de har nogle rigtig lækker nogle)

Og søger for at få nok søvn.

Drik masser af vand

Spis masser af frugt 

Lige enherfra det er ikke sjovt med uren hud!

Anmeld

16. august 2012

Leneur

Bliv gravid... Det virkede for mig. Kan godt få en enkelt bums i ny og næ men aldrig på samme måde som før.
Heller ikke selvom det næsten er 3 år siden jeg fødte.
Ellers hvis det er rigtig slemt, så kom til lægen. Der kan man få nogle cremer og piller på recept og ja hold dig langt væk fra søde sager, chips og fed mad. Hvis du har bumser i panden, så håret væk fra ansigtet, da det også har noget at sige.

Anmeld

16. august 2012

Kofoed.

For mig er matas ansigtvask og vand efterfulgt af et tyndt lag dagcreme lige sagen, har ikke længere fedtet hud og sved opføre sig helt anderledes på mig nu. Men bumserne er der stadig, måske jeg også skulle ændre mine madvaner, hvis jeg vil dem helt til livs, for der er da færre.

Anmeld

16. august 2012

Anja.t

Spis zink tabletter

Undgå mælkeprodukter

Creme med zink

Det virker for mig

Anmeld

16. august 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Synes Garnier Pure er en rigtig god serie! Jeg bruger deres vaske-skrub i ansigtet hver dag når jeg er i bad og så et tyndt lag af deres creme Går jeg i bad om morgenen, renser jeg lige ansigtet med Pure Pads om aftenen og ligger et nyt tyndt lag creme, og går jeg i bad om aftenen er det om morgenen jeg gør det. Det har været det eneste der har virket for mig

Men er det rigtig rigtig RIGTIG slemt så snak med lægen om det.. De har tilgang til nogle helt andre ting end vi andre alm. dødelige

Anmeld

16. august 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Du skal sørge for at bruge en creme der er til uren hud, som en anden skriver, så er er der rigtig gode cremer fra apoteket.

Der ud over, så har de noget der hedder basiron, både vask og en creme, den affarver bare tøjet men gå ned og tag en snak med apoteket!

Hvis det er rigtig slemt, kan man også få en meget skrap pillekur gennem lægen, men den er ikke sjov, så det er ikke noget man sådan bare lige skal gøre... Og den er naturligvis på recept

Sidst men ikke mindst vil jeg lige tilføje, at acne jo ikke er noget man kan gøre for, og ingen bør på nogen måde se ned på dig af den grund

Anmeld

16. august 2012

Anonym trådstarter

rigtig mange tak for alle jeres svar, hvor er jeg glad for alle svar...

Jeg har helt sikkert noget og kunne gå i gang med nu..tak

Anmeld

16. august 2012

Camilla..

Anonym skriver:

Skrubbesæbe og en alm. maske 1 gang om ugen. Det hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.