Hej tøser..
Ta for krammene, jeg er kun 12 uger henne, men har jo godt nok 2 diskusprolapser i lænden i forvejen som jo allerede inden graviditeten gav smerter, det fik jeg dog morfin for, men stoppede med det da jeg blev gravid, hvilket jo har givet mig uudholdelige smerter, men kunne holde det i skak med zone terapi og akkupunktur (jo det er det med nålene

) ...
Min læge sagde at jeg skulle sygemeldes og forsøge med fysioterapien og så skulle vi snakke om jeg skulle hel eller deltids sygemeldes, men da jeg jo er elev pt. så kan man ikke rigtig deltids sygemeldes, da jeg under alleomstændigheder så ikke vil have de timer jeg jo skal have...
Smerterne er rigtig slemme, ja hver gang jeg skal bevæge mig... men jeg må se om jeg kan få lidt klaring på det i morgen, jeg møder på arbejde og beder om at snakke med min leder og vejleder, og hvad de tror omkring deltids sygemelding... Jeg selv tror ikke det er løsningen for mig, da jeg allerede efter 2 timers (ellers mildt mildt mildt arbejde) har så ondt jeg kunne kravle grædende ud i bilen og køre hjem...
Det er en lidt øv situation, men ligemeget hvad så bliver jeg nødt til at se på hvad der er bedst på sigt, jeg skulle jo gerne være her maaange år endnu hehe
Anmeld