Stilling som pædagog 20 timer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. august 2012

MortilElias2010

Ja overskriften giver sig selv..

Jeg kan simpelthen ikke hitte ud af BUPLs skema og jeg vil gerne vide hvor meget jeg tjener hvis jeg får et arbejde som pædagog på 20 t. om ugen i en int. institution?

Er ved at skulle sende en ansøgning hvor der er to ledige stillinger. 1 på 30 t. og en på 20 t. om ugen hvor de regner med at opgraderer den på 20 t. til 30 næste år. Jeg søger begge, da det ikke er det væsentligste, men budgettet skal gerne hænge sammen herhjemme.

Er der nogen der kan fortælle mig det? Vil virkelig gerne have sendt ansøgningen i aften, da fristen er imorgen og jeg møder tidligt på arbejde hvor jeg ikke får mulighed for at sende den fra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

MortilElias2010

Jeg skal lige have den op igen, da det er ret vigtigt... !

Anmeld

17. august 2012

dorthemus

Hvorfor ringer du ikke til BUPL istedet? Jeg er selv deltidsansat pædagog, men hvad du får kommer jo også an på bl.a. ancinitet og evt. Tillæg.

Held og lykke

Anmeld

17. august 2012

serinasmor

Vil du måske kunne få supplerende dagpenge til den 20 timers stilling ... det ved akassen

Jeg kan i hvert fald huske at de talte om det ved første møde på hk

Anmeld

17. august 2012

Ina33

serinasmor skriver:

Vil du måske kunne få supplerende dagpenge til den 20 timers stilling ... det ved akassen

Jeg kan i hvert fald huske at de talte om det ved første møde på hk

Ja det kan hun, men kun i 30 uger...

Anmeld

17. august 2012

MortilElias2010

dorthemus skriver:

Hvorfor ringer du ikke til BUPL istedet? Jeg er selv deltidsansat pædagog, men hvad du får kommer jo også an på bl.a. ancinitet og evt. Tillæg.

Held og lykke

Well fristen var idag for ansøgning og jeg mødte ind 6.45 til morgen til underbemanding på arbejdet, så har ikke nået at få ringet indenfor telefontiden til BUPL. Det må briste eller bære.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.