Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jer der har fået en positiv test efter aflæsningstiden, endte det i graviditet eller var den falsk positiv?
Har netop fået en svag positiv men først efter lidt tid. Så er jo rimelig spændt på hvad det betyder! Tager selvfølgelig en ny imorgen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er så dejligt at man kan hente hjælp herinde når man bare brænder efter svar
Flere der har erfaring?
jeg tog en test - gik i bad (læst lang bad) og der var to streger.
dagen efter sagde clearblue gravid, men mistede desværre kun 3 dage efter...
jeg var gravid...
Lotus86 skriver: Hvor lang tid efter kiggede du på testen?Jeg har ikke nogen personlig erfaring, men har læst mig til herinde, at hvis der er farve i, så er den som regel god nok, hvis du er over tid?
Hvor lang tid efter kiggede du på testen?Jeg har ikke nogen personlig erfaring, men har læst mig til herinde, at hvis der er farve i, så er den som regel god nok, hvis du er over tid?
Der gik en time tror jeg. Skal have mens imorgen. I min sidste graviditet testede jeg først positiv i uge 7 + et eller andet.
Kris89 skriver: jeg tog en test - gik i bad (læst lang bad) og der var to streger. dagen efter sagde clearblue gravid, men mistede desværre kun 3 dage efter... jeg var gravid...
Hvor langt er et langt bad? Tror denne her lå en time ca.
Anonym skriver: Der gik en time tror jeg. Skal have mens imorgen. I min sidste graviditet testede jeg først positiv i uge 7 + et eller andet.
Anonym skriver: Jer der har fået en positiv test efter aflæsningstiden, endte det i graviditet eller var den falsk positiv? Har netop fået en svag positiv men først efter lidt tid. Så er jo rimelig spændt på hvad det betyder! Tager selvfølgelig en ny imorgen.
Anonym skriver: Hvor langt er et langt bad? Tror denne her lå en time ca.
den lagde nok et kvarter - tyve min...
men dagen efter kom nummer to streg indenfor tid (hvornår den første er kommet ved jeg jo så ikke, fordi jeg ikke kiggede på den før efter badet)
røv en clearblue digital... hvis du nu kan fremtrylle to streger (selvom det er efter tid), bør en clearblue give dig klart svar
I denne graviditet tog jeg de første 2 teste før testdag. Der begyndte der at komme verdens mindste og svageste streg nogle minutter over tid. I løbet af en time blev stregen så tydeligere og tydeligere. Den næste test var også før tid og der kom stregen lidt hurtigere, men stadig for sent. Først da jeg testede 3-4 dage efter testdag kom stregen indenfor tid fint som den skulle
Det bedste du kan gøre er at vente en til to dage og så teste igen og se om stregen kommer lidt hurtigere eller er tydeligere.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128