g-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Var du gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

704 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Anonym trådstarter

Jer der har fået en positiv test efter aflæsningstiden, endte det i graviditet eller var den falsk positiv?

Har netop fået en svag positiv men først efter lidt tid. Så er jo rimelig spændt på hvad det betyder! Tager selvfølgelig en ny imorgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Anonym trådstarter

Det er så dejligt at man kan hente hjælp herinde når man bare brænder efter svar

Flere der har erfaring?

Anmeld

16. august 2012

Lotus86

Hvor lang tid efter kiggede du på testen?

Jeg har ikke nogen personlig erfaring, men har læst mig til herinde, at hvis der er farve i, så er den som regel god nok, hvis du er over tid?

Anmeld

16. august 2012

Kris89

jeg tog en test - gik i bad (læst lang bad) og der var to streger.

dagen efter sagde clearblue gravid, men mistede desværre kun 3 dage efter...

jeg var gravid...

Anmeld

16. august 2012

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Hvor lang tid efter kiggede du på testen?

Jeg har ikke nogen personlig erfaring, men har læst mig til herinde, at hvis der er farve i, så er den som regel god nok, hvis du er over tid?

Der gik en time tror jeg. Skal have mens imorgen. I min sidste graviditet testede jeg først positiv i uge 7 + et eller andet.

Anmeld

16. august 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

jeg tog en test - gik i bad (læst lang bad) og der var to streger.

dagen efter sagde clearblue gravid, men mistede desværre kun 3 dage efter...

jeg var gravid...

Hvor langt er et langt bad?  Tror denne her lå en time ca.

Anmeld

16. august 2012

Lotus86

Anonym skriver:

Der gik en time tror jeg. Skal have mens imorgen. I min sidste graviditet testede jeg først positiv i uge 7 + et eller andet.

Hvor lang tid gik der fra du havde taget den og til du gik i bad?

Anmeld

17. august 2012

miig1989

Anonym skriver:

Jer der har fået en positiv test efter aflæsningstiden, endte det i graviditet eller var den falsk positiv?

Har netop fået en svag positiv men først efter lidt tid. Så er jo rimelig spændt på hvad det betyder! Tager selvfølgelig en ny imorgen.

Nu har jeg ingen erfaring med dette, ville sådan set bare hører om du fik taget en ny test, og hvordan det gik ?

Anmeld

17. august 2012

Kris89

Anonym skriver:

Hvor langt er et langt bad?  Tror denne her lå en time ca.

den lagde nok et kvarter - tyve min...

men dagen efter kom nummer to streg indenfor tid (hvornår den første er kommet ved jeg jo så ikke, fordi jeg ikke kiggede på den før efter badet)

røv en clearblue digital... hvis du nu kan fremtrylle to streger (selvom det er efter tid), bør en clearblue give dig klart svar

Anmeld

17. august 2012

Tona

Anonym skriver:

I denne graviditet tog jeg de første 2 teste før testdag. Der begyndte der at komme verdens mindste og svageste streg nogle minutter over tid. I løbet af en time blev stregen så tydeligere og tydeligere. Den næste test var også før tid og der kom stregen lidt hurtigere, men stadig for sent. Først da jeg testede 3-4 dage efter testdag kom stregen indenfor tid fint som den skulle

Det bedste du kan gøre er at vente en til to dage og så teste igen og se om stregen kommer lidt hurtigere eller er tydeligere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.