Skrifttatovering på underarm...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skrifttatovering underarm/synlig tatovering??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.424 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. august 2012

2børn2

Ja synes I det er Go eller No Go??

Jeg overvejer at få tatoveret denne tekst på min underarm: "Learn from the past, live for today, seize tomorrow".

Har I forvejen en på hver af mine ben (fra læg og ned) samt børnenes navne på ryggen..

Vil gerne have denne tekst da den betyder meget for mig og jeg gerne vil minde mig selv om det konstant..

Men hvad synes I om synlig tatoveringer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Mor Til Oktober Børn

2børn2 skriver:

Jeg overvejer at få tatoveret denne tekst på min underarm: "Learn from the past, live for today, seize tomorrow".

Har I forvejen en på hver af mine ben (fra læg og ned) samt børnenes navne på ryggen..

Vil gerne have denne tekst da den betyder meget for mig og jeg gerne vil minde mig selv om det konstant..

Nu er jeg stor tilhænger af tattoveringer så go for it  

Skal selv have skrevet en tekst et eller andet sted (kan ikk helt beslutte mig) og det skal være så folk kan se den 

Anmeld

16. august 2012

Lusi

Jeg har fået en tatovering af min mands ene ven.. (fordi han skal tusses i et par timer og så ville han gerne give de 20 min af tiden på mig og betale, så det siger man da ik nej tak til)
Skulle være tusset idag, men tatovøren blev syg

Skal ha lavet en stjerne for min søn Sirius
Og en måne for min datter Luna, på håndledet..

Anmeld

16. august 2012

Deaktiveret profil

2børn2 skriver:

Jeg har svaret Go for it! -  Jeg elsker tattos med citater/ord.. Som man kan sætte sig ind i, noget som betyder noget for en.. Jeg syntes det lyder fedt..  Så go for it..

Anmeld

16. august 2012

4xGreve

Tror det kunne være rigtig pænt.. Jeg selv vil gerne have en på håndledet er nok bare lidt en bangebuks også syntes jeg det er vanvittig dyrt  

Men GO

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.