Vil pludseligt ikke sove... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. maj 2009

Charlie

Hejsa piger,
ja, nu skete det jo så igen, som det nogle gange er sket før, at jeg lige er forsvundet herfra for en lille periode. Men nu er jeg tilbage igen

Alt er egentlig fint her på trods af en til tider heftig selvstændighedsfase hos Marcus.
Han er nu begyndt med, at han ikke vil lægge sig til at sove, heller ikke selvom han faktisk er mega træt. Han kommer på alle mulige undskyldninger, og siger, han vil sove inde i vores seng (har prøvet at lade ham gøre det, men det blev ikke til andet end pjat), så er der bier derinde og så må vi ikke lukke døren, så skal vi lige hjælpe med et eller andet. Han sidder og råber på os konstant og han vil ned, og han har sovet, han vil op, han vil ikke sove, døren må pludseligt heller ikke være lukket.
De sidste to dage har han sammelagt ikke sovet mere end 7-8 timer, og idag til middag, var han bare enormt træt. De sagde, da jeg kom og hentede ham halv 1, at han sad og nikkede til frokosten, og de måtte holde ham vågen.
Men ville han falde i søvn på vej hjem i bilen? Nope! Heller ikke selvom jeg kørte en omvej 2 gange!!
Ville han falde i søvn, da vi kom hjem? Nope! Men jeg gav mig altså ikke, for han var helt umulig fordi han var så træt. Så jeg puttede ham ind i sengen, hvor han så har råbt på mig i 1½-2 timer. Men nu ser det endellig ud til, at han har overgivet sig.
Forrige nat vågnede han kl. 3 og ville ind til os, det kom han så i en time, hvorefter jeg måtte putte ham tilbage i sin egen seng, for han lagde sig ikke til at sove. Han lagde sig ikke til at sove igen før kl. halv 6 om morgenen! Og sov så til kl 9. Stakkels min kæreste, som skulle op og på arbejde. Han var fuldstændig kvæstet, da han stod op halv 8!
Igår nægtede han at lægge sig til at sove før vi nåede midnat, og så vågnede han gudhjælpemig kl 6.30 i morges!??

Andre der oplever noget lignende?

Håber I alle har det super dejligt.
Kram fra Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

Heidi.

Ja.. Jeg oplevede det sammen med min store datter... Og det stoppede da hun stoppede med at sove til middag i børnehaven... Det er jo ikke alle børn der har det store søvnbehov

Dejligt at se dig her igen.

Kh Heidi

Anmeld

14. maj 2009

Charlie

Hej Heidi,
du er søreme hurtig
Jamen det gør han somregel heller ikke, og det har han heller ikke gjort hverken igår eller i forgårs. Men idag insisterede jeg altså på, at han skulle sove, for han var så træt! Han vil simpelthen bare ikke. Og hvis ikke han sover nu, så falder han pludseligt i søvn på gulvet i aften ved 5-tiden. Det har jeg prøvet før, og det skete også igår. Så idag ville jeg altså have ham til at sove  Og det ser ud til, at han sover nu

Knus D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.