Det skulle da lige passe at jeg gik i fødsel nu 
Dagen startede rigtig godt med et dejligt jordemoderbesøg.
Baby blev skønnet til 3500 gram her 2 dage før termin
Vi aftalte nyt jordemoderbesøg den 24. august, og snakkede ellers om hvornår der skulle ringes ved veer eller vandafgang.
Baby har langt om længe sat sig fast i bæknet!
Jordemoderen har ellers tidligere sagt at det nok først skete når jeg fik veer
Da hun havde lyttet og målt sagde hun: "Så lille bebse, du er jo helt klar til at komme ud til din mor og far nu" -Meen som jeg sagde: "Mine børn er ikke så gode til at høre efter" 
Derhjemme var svigermor og svigerfar igang med at gøre rent i hele hytten imens de passede storesøster. (Jeg er nu heldig med sådan en svigerfamilie!)
Hen over middag begyndte jeg at få mange plukveer, nogle af dem der bider godt til.. Jeg måtte sende svigerforældrene op for at handle ind for mig, da jeg syntes de kom noget hyppigt og gjorde lidt ondt 
Så kommer manden hjem fra arbejde. Han har de sidste dage været meget træt og lidt ved siden af sig selv. Og her til aften var han bare rigtig skidt
Han aflyste endda en fodboldkamp! (ligner ham ikke!!)
Efter en snak med vagtlægen kommer de frem til at han nok har en mild maveinfektion
Han gik i seng kl. 19 samtidig med at jeg puttede storesøter..
Jeg har lige været ude med hunden, og håber hun kan holde sig til i morgen tidlig, for NØJ! nogle plukveer der kom 
Nu har jeg hentet min dyne og pude ind på sofaen og ligger og håber på, at kroppen bare driller lidt
Det er IKKE nu jeg skal gå i fødsel!!
Men om et par dage, når manden er ovenpå igen, er jeg klar til at modtage ve-støv

Godt man har sin støtte-(termins)gruppe man kan læsse lidt af på.. Ha´en dejlig aften 
Nårh ja forresten.. Så er hunden indbildsk drægtig, så den går rundt med en bamse og piver! Det er til at blive sindsyg af!