Det skulle da lige passe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Rosengreen

Det skulle da lige passe at jeg gik i fødsel nu 

Dagen startede rigtig godt med et dejligt jordemoderbesøg. 

Baby blev skønnet til 3500 gram her 2 dage før termin  Vi aftalte nyt jordemoderbesøg den 24. august, og snakkede ellers om hvornår der skulle ringes ved veer eller vandafgang. 

Baby har langt om længe sat sig fast i bæknet!  Jordemoderen har ellers tidligere sagt at det nok først skete når jeg fik veer  

Da hun havde lyttet og målt sagde hun: "Så lille bebse, du er jo helt klar til at komme ud til din mor og far nu" -Meen som jeg sagde: "Mine børn er ikke så gode til at høre efter" 

Derhjemme var svigermor og svigerfar igang med at gøre rent i hele hytten imens de passede storesøster. (Jeg er nu heldig med sådan en svigerfamilie!)

Hen over middag begyndte jeg at få mange plukveer, nogle af dem der bider godt til.. Jeg måtte sende svigerforældrene op for at handle ind for mig, da jeg syntes de kom noget hyppigt og gjorde lidt ondt 

Så kommer manden hjem fra arbejde. Han har de sidste dage været meget træt og lidt ved siden af sig selv. Og her til aften var han bare rigtig skidt  Han aflyste endda en fodboldkamp! (ligner ham ikke!!)

Efter en snak med vagtlægen kommer de frem til at han nok har en mild maveinfektion  Han gik i seng kl. 19 samtidig med at jeg puttede storesøter..

Jeg har lige været ude med hunden, og håber hun kan holde sig til i morgen tidlig, for NØJ! nogle plukveer der kom

Nu har jeg hentet min dyne og pude ind på sofaen og ligger og håber på, at kroppen bare driller lidt  Det er IKKE nu jeg skal gå i fødsel!!

Men om et par dage, når manden er ovenpå igen, er jeg klar til at modtage ve-støv  

Godt man har sin støtte-(termins)gruppe man kan læsse lidt af på.. Ha´en dejlig aften  

Nårh ja forresten.. Så er hunden indbildsk drægtig, så den går rundt med en bamse og piver! Det er til at blive sindsyg af! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

nielsen80

kanon billede jeg fik af hunden der.

Altså jeg tager med glæde dine veer/plukveer, så send dem bare afsted til mig

Anmeld

16. august 2012

Rosengreen

nielsen80 skriver:

kanon billede jeg fik af hunden der.

Altså jeg tager med glæde dine veer/plukveer, så send dem bare afsted til mig

Hihi.. Ja, det er også et meget ømt syn!

De er hermed sendt afsted!! 

Anmeld

17. august 2012

fairlady

jamen dog. jeg følger i hvert fald spændt med og serchvad der sker

Anmeld

17. august 2012

Rosengreen

plukveerne -eller hvad det var - gik heldigvis i sig selv omkring midnat  Jeg mærkede kun lidt til det, de gange jeg var oppe at tisse..

Dog synes jeg tyngdefornemmelsen er enorm! føler jeg går rundt med en melon mellem benene  

Manden har det lidt bedre idag (siger han i hvert fald).. Men synes alligevel lige vi venter et par dage med fødslen  Gider ikke høre på hans pyller, mens jeg ligger med veer

Anmeld

17. august 2012

Tanjadamgaard

Rosengreen skriver:

plukveerne -eller hvad det var - gik heldigvis i sig selv omkring midnat  Jeg mærkede kun lidt til det, de gange jeg var oppe at tisse..

Dog synes jeg tyngdefornemmelsen er enorm! føler jeg går rundt med en melon mellem benene  

Manden har det lidt bedre idag (siger han i hvert fald).. Men synes alligevel lige vi venter et par dage med fødslen  Gider ikke høre på hans pyller, mens jeg ligger med veer

Det sker nok snart så  iiih, hvor er det altså spændende 

Anmeld

17. august 2012

crille

Det VILDT spændende.. og fedt med sådan et overskud at du går og planlægger hvornår du gider den fødsel.. haha.. 

Dejligt at høre at alt i øvrigt er som det skal være og jaa, kom bare an med updates, det er så hyggeligt at kunne følge med. Både på alt det gode og det der bare lige skal luftes ud i..  

Rigtig god dag

Anmeld

17. august 2012

Rosengreen

Tanjadamgaard skriver:

Det sker nok snart så  iiih, hvor er det altså spændende 

Måske  Det er jo aldrig til at vide, men det er de første rigtig tegn jeg har haft på noget  

Anmeld

17. august 2012

Rosengreen

crille skriver:

Det VILDT spændende.. og fedt med sådan et overskud at du går og planlægger hvornår du gider den fødsel.. haha.. 

Dejligt at høre at alt i øvrigt er som det skal være og jaa, kom bare an med updates, det er så hyggeligt at kunne følge med. Både på alt det gode og det der bare lige skal luftes ud i..  

Rigtig god dag

Hihi, det nytter jo ikke noget at blive utålmodig endnu, termin er først imorgen 

Min datter fødte jeg den 24. december mens der var snestorm. Så det kan da lige passe, at den her kommer på årets varmeste dag engang i weekenden 

Dejligt I gider høre på lidt brok og komme med til opmundrende ord  Lige hvad man har brug for i øjeblikket!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.